hee allemaal, sinds vrijdagmiddag ben ik meer dan gebruikelijk misselijk. ik hou van eten, maar heb de laatste dagen duidelijk minder gegeten door de misselijkheid. overigens geen aparte ontlasting, wel rare darmen af en toe. vandaag is m'n NOD en ja hoor, ik ging net naar de wc en had bruin bloed; voor mij een teken dat m'n menstruatie er aan komt. nu ben ik niet een heel trouwe 'temper', maar ik vind het volgende toch wel raar. m'n vorige menstruatie had ik maar 1 keer getempt: 36.3 Deze cyclus: vóór m'n eisprong had ik zo rond de 35.9 ná m'n eisprong rond de 36.4 nadat ik van de wc kwam vanmorgen, dacht ik; ik zal toch voor de gein eens even tempen, want die zou dan toch naar beneden moeten gaan, toch? temp ik 36.8! een tempstijging ná de tempstijging van m'n eisprong rond m'n NOD duidt op....? ziek of zwanger?
Je moet 's ochtends op een vaste tijd tempen voor je opstaat, plast, eet, drinkt of wat ook doet. Als je al naar de wc geweest bent, telt het dus niet.
mee eens, maar ik temp nooit s ochtends, omdat ik op verschillende tijden m'n bed uit kom. ik temp eigenlijk altijd om 17 uur. maar is een tempverhoging van 0.4 graden op de dag van m'n nod niet wat veel? greetz
temp meten om 17:00 heeft volgens mij geen zin. Dat je op wiselende tijden opstaat, maakt niet uit, heb ik ook, zelf zet ik mijn wekker ervoor en slaap evt. nog wat verder. Maar ik heb ook gehoord dat je moet uitgaan van het aantal uren slaap. dus dan maakt het niet uit dat je niet elke dag op dezelfde tijd opstaat als je maar net zolang hebt geslapen Tempen moet je dus echt doen als je waker wordt en nog in bed ligt. Wil je zeker weten of je zwanger bent dan zou ik als ik jou was gewoon een testje doen. Bovendien betekend een temp van 36.8 niet dat je ziek bent hoor
Activiteit verhoogt je temperatuur. Als je overdag wakker bent, ben je de ene keer actiever dan de andere keer. Daarom schommelt je temp tijdens de dag te veel om er wat over te kunnen zeggen.