hoi mensen. Wie kan me even helpen. Ik ben al 1 week overtijd. ik ben gestop met de slikken van de pil in april. Ik slikte die bijna 3 jaar pas. Ik heb al bijna 2 weken last van echt oververmoeidheid en telkens wil ik slapen, duizelig en misselijk. Misselijk soms de hele dag of als ik bepaalde geuren ruikt. de hele dag boeren laten. Mijn tepels doen echt zeer, normaal heb ik nooit last van pijn van mijn tepels of last van pijn aan mijn onderbuik als ik ongesteld moet worden. Maar dit keer wel. Nu zie ik ook dat ik een steepje begin te krijgen bij mijn onderbuik. Plassen doe ik s'nachts vak nu dan, normaal 1x of nooit.. Een zwangerschaptest heb ik nog niet gekocht, wil ik deze week even kopen. Mijn vriend denkt van ja, maar ik weet het nog niet zeker alle de tekens kloppen wel bij het zwanger zijn. Wat denken jullie dat ik zwanger ben ja of nee ? Help me please...
Wat spannend! Je hebt wel veel dingen waar ik ook last van heb, vooral dat van bepaalde luchtjes! Maar je lichaam kan je ook flink voor de gek houden, en het kan het "ontpillen" zijn... Ik was ook duizelig toen ik net was gestopt met de pil, en toen nog niet zwanger... Er is maar één manier om erachter te komen Gewoon een testje doen, ik had die van Kruidvat (2 voor 5,-) Zijn ook niet zo duur.. Succes Veel liefs
Het lijkt er wel erg op. Een week overtijd al zeg je? Waarom kwel je jezelf nog langer, meid...? Succes!
Ik vraag me nog steeds, is het echt mogelijk dat je zo snel zwanger raak na het stoppen van de pil. DAt begrijp ik niet. Ik zou het heel leuk vinden als ik zwanger zou zijn, nu is het maar afwachten tot morgen.
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk.. Ik was in de 2e ronde zwanger maar er zijn er ook genoeg die in de 1e ronde meteen zwanger zijn. Ik ben benieuwd hoe je testje gaat. Succes!
Ik ben zelfs zwanger geraakt door de pil heen! En zelfs twee keer! nu ben ik pas zwanger na een jaar proberen.. Dus mied je weet het nooit!
ik was ook gelijk na t stoppen van de pil zwanger.. dus t kan heel goed zijn dat je nu zwanger bent. spannend hoor!
Ik ben nu al iets van 8 maanden gestopt.. en me cylcussen zijn nogsteeds heeeeel raar en ben alweer een maand overtijd inmiddels. En heb elke maand weer andere klachten en kreeg ook inneens pijn bij mijn tepels en kots misselijk ik had de gekste dingen ik leek echt zwanger! Ik hoop wel enorm voor je dat je nu al zwanger bent. Maar maak ook vast een beetje ruimte voor een telleur stelling want tjah je lichaam moet waarschijnlijk gewoon ff ontpillen nog. Succes ermee.
ik was ook na 7 jaar de pil te hebben geslikt meteen na het stoppen van de pil zwanger Ben benieuwd of je zwanger bent ik duim voor je. Laat snel wat weten Groetjes Nadine
Hoi mensen heb ik net 2x de test gedaan. bij elke test kwam 1 streep MAAR de 2de streepje is ook licht zichtbaar, wat betekend dit ? Moet ik morgen toch even langs de huisarts?
ik zou zeggen 2 streepjes is ZWANGER, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Doe over een paar dagen nog een tesje, dan zou hij duidelijker moeten zijn
de "duidelijke" streep is de streep dat de test goed is gedaan ... En dat lichte streepje betekend dat je zwanger bent.. Je kan morgen voor de zekerheid nog een test laten door de dokter.
Een streep is een streep maar als je het zeker wilt weten kun je het best de digitale test van Clear blue pakken die geeft geen vage streepjes maar met waarden ZWANGER of NIETZWANGER is veeeeeel fijner!
Ok, snap ik een klein beetje. Dus het maak niet veel uit dat de 2de streepje niet zo zichtbaar is. Want je ziet hem wel, maar wel in de verte. echt een licht blauw streepje
het maakt inderdaad niet uit of het streepje licht is, hij wordt als het goed is vanzelf duidelijker!