vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Frannie1, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frannie1

Frannie1 Lid

21 mei 2008
    5
    0
    0
    Hey hallo lieve mensen!

Ik heb een vraag... Ik heb nog nooit last gehad van ongesteldheidskwaaltjes muv de onderrug pijn tijdens de :evil: . Ik ben in maart gestopt met de pil en de tweede keer ongesteldheid kreeg ik een week daarvoor allerlei rare symtomen. gevoelige tepels, krampen in de onderbuik, afscheiding, opstoppingen. Ik heb 3 keer een test gedaan en deze waren negatief. nu ben ik net gestopt met de ongesteldheid en heb al die symtomen niet meer. muv de opstopping. zaijn al deze symtomen standaard als je aan het ontpillen bent? en komen deze dan iedere maand weer terug? blijft vreemd... dus dan zit je iedere maand in spanning... we zijn bezig met klussen maar niet voor het "echie"om het zo maar te zeggen. de laatste keer voor de ongesteldheid was ik toch overtuigd van een dreumes maar de testen zeggen nega. Daar ga ik ook vanuit. aangezien ik nu bijna geen last meer heb.

heeft iemand hier ervaring mee?

ik hoor het graag

grtjs francis

2. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ongesteldheid zonder pil is heel anders dan met de pil.

Veel vrouwen slikken de pil om juist deze klachten (buikpijn, rugpijn) te verminderen...

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    bij mij hielp de pil niet of ik hem nou slikte of niet
    ik had nog steeds pijn aan me rug en hele erge krampen
    ik heb elke maand last gehad van gevoelige tepels als ik ong moest worden en ben nu al 7 maanden gestopt
    dus ja tepels zeggen niet veel bij de 1 meschien wel en bij de ander niet

4. Frannie1

Frannie1 Lid

21 mei 2008
    5
    0
    0
    Ongesteldheid zonder pil is heel anders dan met de pil.

Veel vrouwen slikken de pil om juist deze klachten (buikpijn, rugpijn) te verminderen...

dat is het punt juist. ik ben begonnen met de pil toen ik 18 was. daarvoor had ik helemaal geen symtomen en dus vind ik het nu zo raar...

maar misschien moet het maar houden dat de homonen zijn losgeslagen ;)

5. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb 2 jaar de prikpil gehad, helemaal geen buikpijn gehad, soms ook niet eens ongi geworden.
    Toen ik ermee gestopt was duurde het ook maar tijden tot ik weer eens ging menstrueren, maar toen het kwam, had ik wel steeds erge buikpijn dat ik er een kruik bij nodig had. En dat heb ik nu nog steeds.
    Maar ja, kruikje erop voor een half uur en tis weer weg.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

voor dat ik 6 jaar terug met de pil begon had ik niets geen klachten nu ik ben gestopt ging ik kapot ik ben er echt 2a3 dagen ziek geweest

Deel Deze Pagina