Angstig - vliezen gebroken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wupje, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo,

Ik heb een hele maffe vraag:
    Gisteravond had ik de hele avond last van een harde buik en dus ook rustig aan gedaan. Tegen de nacht aan was deze pijn nog steeds niet weg. Op een gegeven moment kreeg ik diarree en het leek toen ik op dat moment naar de wc ging dat ik heel veel water verloor. Ik schrok want ik was bang dat mijn vliezen gebroken waren. Ik ben terug naar bed gegaan en rustig gaan liggen. Het leek ook net of mijn vagina iets openstond. Uiteindelijk na een half uur werd het wel wat rustiger in mijn buik en ben ik toch in slaap gevallen. Vanochtend had ik wel weer last van harde buiken. Ik ben weer naar bed gegaan en heb ruim 3 uur geslapen. Ik werd ontspannen wakker, ik voel nu wel nog steeds buikpijn en zeurderige onderrug.

Kan het toch zijn dat mijn vliezen gebroken zijn of voel je daarbij meer krampen? Ik maak me er toch wel ongerust over.
    Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Wupje,

als je twijfelt over gebroken vliezen moet je altijd je eigen verloskundige even bellen!

Mirjam

Deel Deze Pagina