Hallo allemaal Ik heb een vraagje? Ik ben op 17 april ongesteld geworden En het begon op dag 25 ineens met bruinverlies En dat was dus al na de eisprong Maar dat bruinverlies hield 10 dagen aan...dus tot dag 35... en dat was ook de dag dat ik normaal ongesteld moet worden En dat werd ik ook niet En ik had die 10 dagen ook erge last van krampen in de baarmoeder En af en toe van die flinke steken En 2 dagen later had ik wat bloed in inlegkruisje zitten dus ik dacht he he daar is de ongesteldheid Maar het waren maar een paar druppeltjes over de hele dag En dat was de volgende dag precies hetzelfde En ik kan dat dus toch echt niet als ongesteldheid rekenen Want heb maar een paar druppeltje verloren Maar nou snap ik er dus helemaal niks meer van En ik heb nog steeds geen zwaar bloedverlies gehad zoals het normaal altijd is En als ik fertility friend moet geloven zit ik nou op dag 43 Als ik van de week nog geen bloed verlies heb...dan toch maar ff een testje doen Maar ik ben ook misselijk en ik kan wel om alles janken Heb ook meer trek in eten als normaal Mijn buik is helemaal opgezet...pas een paar broeken niet meer En als ik opsta...dan ben ik ook helemaal duizelig Nou ik wacht nog maar weer ff af Raak helemaal gestresst....pfffffffffff Oh het verhaal is toch iets langer geworden dan ik dacht
Probeer jezelf niet te lang voor de gek te houden. Word de spanning alleen maar hoger van, waardoor een eventuele normale cyclus ook niet op gang komt. Ben benieuwd wat de uitkomst van de test is. Laat je het weten? Sterkte en succes ermee!