Zwangerschapsbeha?

Discussion in 'Zwangerschap' started by sara80, Jun 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sara80

sara80 Actief lid

Feb 14, 2008
    125
    0
    0
    Hallo dames,

Heb afgelopen week maar zwangerschapsbeha's gekocht. Niet omdat mijn 'oude' beha's niet lekker zaten maar meer omdat zwangerschapsbeha's de klieren niet afknellen etc. Nu heb ik die van de hema gekocht, in mijn normale maat, deze zaten op zich wel alleen ik twijfel een beetje aan dat middenstuk. Ik ben met normale beha's gewend dat het middenstuk netjes tussen de borsten zit, maar bij deze beha's is dit niet het geval. Is dit normaal met zwangerschapsbeha's of betekent dit dat ik geen goede maat heb genomen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen...

2. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Bij mij zat het in het begin ook wat losser komt omdat het meegroei BH's zijn. Nu zijn de cups goed gevuld. Ik vind ze overigens heerlijk zitten (ik heb de zwarte met wit randje eraan).

3. sara80

sara80 Actief lid

Feb 14, 2008
    125
    0
    0
    het is niet zo dat de cups niet gevuld zijn maar dat stukje tussen de twee cups zit niet mooi tegen mijn borst (ruimte tussen mijn twee borsten) aan.
    dat zweeft zeg maar...

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik heb ze ook van de hema.
    Ik heb er geen probleem mee.Moet alleen vandaag een maat groter kopen omdat ze gegroeit zijn.
    Bij mij zitten ook de middenstukken anders dan een gewone bh maar dat hoort volgens mij gewoon zo.

5. sara80

sara80 Actief lid

Feb 14, 2008
    125
    0
    0
    Okay, normaal zit dat middenstuk tegen je huid aan maar nu niet met deze. Is normaal dus? Anders vraag ik het in de winkel

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ja heb ik ook.En dat hoort gewoon.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heb ik ook hoor met die van de hema. Vind het tussenstuk ook korter, en het 'zweeft' iets. Hij zit verder gelukig wel gewoon goed. (vind ze alleen echt totaal niet sexy.... maar goed, je kunt niet alles hebben!)

8. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    ik draag geen zwangerschapsbh's gewoon dezelfde die ik altijd droeg voor mijn zwangerschap..push up bh. kan dit echt veel kwaad dan?

wat is nou daadwerkelijk het verschil?
    ik hield laats bij h&m een zwangerschapsbh naast een gewone bh nou ik zag geen verschil..

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Zwangerschapsbeha's hebben geen beugel. Veel vrouwen vinden dit lekkerder zitten vooral op het moment dat je borsten onwijs groeien. En je kunt ze kopen in je eigen cupmaat, maar omdat ze meegroeien met je borsten hoef je toch niet telkens nieuwe te kopen. Bovendien bieden ze ook genoeg steun voor je zonder de beugels en op het moment dat je lichaam knap zwanger aan het worden is.

Ik vind ze persoonlijk heerlijk zitten, na 3 maanden waren mijn eigen beha's gewoon te klein of zaten net te krap. Ik heb het huismerk van de Livera. Die zijn 18 euro en zitten geweldig, kan ze iedereen aanraden! In vergelijking met die van de Hema vind ik hem lekkerder zitten.

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb er eentje van de prenantal....pfff ze zien er niet uit maar wat een verademing zeg!
    Ik had hele plekken onder mijn borsten van die beugels en het deed zooo zeer op een begeven moment. Heb al vrij grote borsten van mezelf...80D en zit nu op 85E dus ze zijn al een maat gegroeid.

Als je borstvoeding wilt geven is het belangrijk dat je t aantrekt....beugels knellen af!
    Groetjes Debby

11. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    ik kan helaas geen borstvoeding geven en moet zeggen dat ik ook geen last heb van het dragen van gewone bh's..alleen heb ik een maatje groter moeten kopen.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    had ik nog nooit gehoord dat het nodig is om zulke bh's te dragen als je borstvoeding wil geven. Draag gewoon mijn push-up bh's. heb ook een kleine cup, A. Nu nog steeds denk ik. zijn wel iets voller. Heb bij 1 bh de kussentjes er uitgehaald :) ben bang dat die zwangerschapsbh geen gezicht is bij mij. maar borstvoeding geven wil ik wel als het kan..
    misschien toch maar eens proberen?

13. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    nou een vriendin van mij droeg ook gewoon de hele zwangerschap door "normale" push up bh's en niks mis mee, dus ik weet niet of het nou echt zo nodig is hoor die speciale bh's.. :rolleyes:

14. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Die BH's zijn volgens mij meer voor de comfort. Ik zou niet anders meer willen op dit moment.

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Ik ben op 12 weken al overgeschakeld op zwangeschapsBH's. Mijn borsten waren toen al twee maten gegroeid :confused: van A naar C. Voor mij dus een hele verademing. Wat ik gehoord heb is dat een zwBH goed is omdat deze goed meegroeid zonder je borsten af te knellen maar toch voldoende steun geven zodat je borsten later niet gaan 'hangen'. Volgens mij kan je perfect gewone BH's blijven dragen maar deze zal je dan veel sneller moeten gaan vervangen omdat je 'eruit' gegroeid bent!

Ik had eerst 1 van Anita gekocht... 50 EUR kost zo'n kreng :confused:.. Nu heb ik er nog 2 bij de C&A bij gehaald... 15 EUR het stuk vind ik toch net iets redelijker!

16. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    nou mijn borsten zijn maar 1 cupmaat groter geworden mag van mij nog wel wat meer zijn hoor hahahaha...dus voorlopig hou ik het maar bij de gewone bh's aangezien mijn borsten niet zo snel groeien..

17. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind ze zo oerlelijk dat ik er echt niet aan wil! Ik heb nu nog 1 beha die goed past, dus die was ik wel wat vaker. En als die ook niet meer past koop ik wel een gewone nieuwe beugelbeha bij hunkemuller ofzo. Scheelt bakken met geld, en ziet er tenminste ook nog aantrekkelijk uit. Heb ik eindelijk grotere borsten, dan wil ik ze wel mooi verpakken :)

18. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    hahahaha je hebt gelijk! :)
    net als zwangerschapsstrings..weet niet hoe dat bij jou zit, maar persoonlijk vind ik dat ook zo'n onzin! ik draag nog gewoon mijn strings die ik altijd droeg, niks mis mee!

Share This Page