Nou nee kan niet eitje leeft 8 tot 12 uur.. Dus alleen als eitje laat is gesprongen en jullie vroeg hebben geklust is er een kans. Verder duurt het best lang voordat zaadjes bij eitje is. Ze zwemmen maar 3mm per minuut. Dus de kans is er maar echt heeeel klein.
Een eicel is maar tot 4 uren na de eisprong te bevruchten. Dus als je echt zeker weet dat je op 23 mei je eisprong hebt gehad, dan zou je een dag later niet meer zwanger kunnen worden. Maar goed, die zekerheid heb je natuurlijk nooit voor 100%
Hoi Ikdus, Lief van je! Het heeft inderdaad een tijdje bij ons geduurd, in totaal bijna 5 jaar totdat we een kindje in onze armen mochten sluiten. Maar uiteindelijk is het alle moeite meer dan waard geweest! Heel veel succes & ik hoop dat je snel zwanger bent! Groetjes, Jippie
Wauuw zeg 5 jaar, maar mooi dat het de moeite waard is geweest. Lijkt me ook logisch als je een gezonde meid op de wereld zet. Dankjewel, ik hoef voorlopig nog niet zwanger te raken, zit weer even aan de pil maar in iedergeval bedankt