Hoi, In de afgelopen bijna 33 weken heb ik eigenlijk nooit iets gehad. Maar vandaag heb ik ongeveer 20 minuten lang een flinke steek in mijn buik gehad. Heel locaal: rechts. Het voelde hetzelfde als steek hebben tijdens of na hard rennen maar dan niet in de zij maar rechtsonder in de buik. Het voelde zelfs aan de buitenkant gevoelig. Het was flink pijnlijk en ik heb me wel even heel ongerust gemaakt. Op de een of andere manier kreeg ik het gevoel dat de baby tegen een orgaan aan zat. Na een minuut of twintig nam het snel af en ik heb daarna ook de baby weer gewoon gevoeld. Het was een hele opluchting dat dat nare, pijnlijke gevoel weer weg was. Ik vraag me af wat het geweest is en of er nog naar gekeken moet worden. De spoed was voor mij met het weg ebben en het voelen van de baby er wel af maar wie weet? groeten, Elle
Hoi Elle, Het zou je band kunnen zijn geweest die even in een kramp zat maar het kan ook zijn dat de kleine inderdaad voor jou ongunstig lag en dat je dat voelde. Geen zorgen! Imke