hallo meiden, Ik heb de oplossing voor als je ook net als mij zo misselijk bent het is geen medicijn maar een armbandje voor op de pols. het werkt dmv van acupressuur. en bij werkt het echt.....en ik stond echt spugend boven de wc. ww.seaband.nl
Dat klinkt geweldig! Ik heb emesafene gekregen van de huisarts maar daar word ik doooodmoe van, ongelofelijk, leek wel stoned! Ik wil het nu even op zijn beloop laten en even afwachten hoe het de komende dagen gaat zonder medicatie, maar anders zal ik zeker aan je tip denken, bedankt!
ja en het heeft verder geen bijwerkingen het is niet helemaal weg.....maar wel een heel stuk minder en hoef niet meer over te geven. liefs marea
die bandjes werken echt! Mijn dochter heeft ze voor in de auto, ze heeft zonder die dingen echt binnen 10 minuten kotsneigingen... ze schijnen ook te helpen bij chemokuren tegen misselijkheid...
ja klopt! SEABAND is voor: - zwangerschapmisselijkheid - reisziekte - misselijkheid na narcose - chemotherapie het wordt al in talloze ziekenhuizen in de wereld gebruikt en is ook voor kinderen verkrijgbaar
Dag meiden, Ik heb ook zo'n last van die misselijkheid, word er soms echt helemaal hopeloos van. De dokter heeft mij toen ook die Emesafene gegeven maar inderdaad dat middel is ook niet alles! Goede tip die polsbandjes, alles beter dan medicijnen.
Nu begint mijn verschrikkelijke misselijkheid na 5 weken eindelijk af te nemen, lees ik dit! Als ik had geweten dat er zoiets bestond Pff, handige tip voor de volgende keer
Vraagje? Maar ik ben niet echt misselijk zeg maar maar gewoon totaal geen zin in eten en dan moet ik eten en dan krijg ik een misselijk gevoel zeg maar dit is niet echt duidelijk zo voor jullie maar beter kan ik het niet uitleggen haha help zoeen armband dan ook en waar haal je die vandaan?