(water)ijsje?

Discussie in 'Voeding' gestart door Jufffie, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Vanaf wanneer mogen ze dat hebben?

2. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Geen idee, maar als ik nu een peren-ijsje heb mag ze ook ff sabbelen. Ze vindt het heerlijk!

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Volgens mij zo ongeveer vanaf dat ze ook sap enzo mogen drinken. Het komt op hetzelfde neer, alleen dan bevroren... :) Ik wil nog van die zelfmaak vormpjes kopen, zodat ik ijsjes kan maken van diksap...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mag, mag... Tja, lastig te zeggen, maar Jesper krijgt lekker af en toe een likje als ik een ijsje eet, hij vindt het heerlijk!

5. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Ik geef ook af en toe een likje van mn waterijsje. Ik wil zelf ijsjes gaan maken van mangopuree. Mango ligt al klaar ;). Wilde met ijsblokjesvormpjes en daar een stokje in steken (ben de stokjes aan het bewaren van die mini splash ijsjes en ik heb ronde ijsblokjesvormpjes), dat is een klein formaat en dat krijgt ze wel op. Ik denk dat ik van het weekend maar eens aan het proberen ga.

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Nou het zo warm is, kan je het makkelijk proberen !
    Misschien doe ik het ook wel.. hihi
    Effe van die vormpjes kopen! Ben benieuwd, want sinds kort dan drinkt hij ook ! Dus :D

-X-

7. Writer

Writer Niet meer actief

selmen heeft paar keer met geweld ijs uit mij handen gepakt , mij vriendin en ik lagen in deuk hoe graag hij wilde ,maar blijft zeker bij likje of 2

8. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vormen om zelf ijs te maken. Heb diksap ijsjes gemaakt en ze smult er van en wordt bloed link als het op is zo lekker vind ze het.

Annemarie

9. emmie

emmie Niet meer actief

haha ja kinderen en ijsjes..... ;)
    Seff is er ook dol op! en het blijft dan zeker niet bij een paar likjes! hij bijt er gewoon hele stukken af! oeiii koud!

Deel Deze Pagina