Volgens mij zo ongeveer vanaf dat ze ook sap enzo mogen drinken. Het komt op hetzelfde neer, alleen dan bevroren... Ik wil nog van die zelfmaak vormpjes kopen, zodat ik ijsjes kan maken van diksap...
Mag, mag... Tja, lastig te zeggen, maar Jesper krijgt lekker af en toe een likje als ik een ijsje eet, hij vindt het heerlijk!
Ik geef ook af en toe een likje van mn waterijsje. Ik wil zelf ijsjes gaan maken van mangopuree. Mango ligt al klaar . Wilde met ijsblokjesvormpjes en daar een stokje in steken (ben de stokjes aan het bewaren van die mini splash ijsjes en ik heb ronde ijsblokjesvormpjes), dat is een klein formaat en dat krijgt ze wel op. Ik denk dat ik van het weekend maar eens aan het proberen ga.
Nou het zo warm is, kan je het makkelijk proberen ! Misschien doe ik het ook wel.. hihi Effe van die vormpjes kopen! Ben benieuwd, want sinds kort dan drinkt hij ook ! Dus -X-
selmen heeft paar keer met geweld ijs uit mij handen gepakt , mij vriendin en ik lagen in deuk hoe graag hij wilde ,maar blijft zeker bij likje of 2
Hoi, Ik heb vormen om zelf ijs te maken. Heb diksap ijsjes gemaakt en ze smult er van en wordt bloed link als het op is zo lekker vind ze het. Annemarie
haha ja kinderen en ijsjes..... Seff is er ook dol op! en het blijft dan zeker niet bij een paar likjes! hij bijt er gewoon hele stukken af! oeiii koud!