plexus choroideus cyste

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door joel, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo vraagje met de 20 weken echo zagen ze een plekje in het hoofdje en dat heette dus zie onderwerp.
    verder was alles geod en hij ligt met de groei zelfs anders halve week voor.maar met de pretecho en toen was ik bijna 24 weken en was het al minder tenminste zei dacht dat hij daar nu zat maar ze weet helemaal niet hoe groot hij eerst was mar was nu wel klein.
    mijn vraag is is er dan echt geen zorgen dat ik dalijk een kindje met symdroom krijg of iets anders.
    is het gewoon gezond dan en waarom zeggen ze dat dan, hun zeggen dat ze dat moeten maar ja zo maken ze mensen alleen maar ongerust. hoop snel antwoord te krijgen,

groetjes

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    is er iemand die antwoord erop kan geven of is het zo niet te bespreken.hoop dat ik snel iets hoor.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Joel,

Je ziet heel vaak dat het spontaan verdwijnt. En omdat er 1 plekje is gezien en verder een heel mooi kindje is de kans heel erg klein dat je kindje hier iets van merkt. Indien er zorgen moeten worden gemaakt zouden ze je meerdere malen laten terug komen voor een echo en zouden ze het je ook vertellen dat het een reden is om je zorgen over te maken. Probeer het van je af te zetten en geniet van je zwangerschap!

Imke

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    dank je wel voor je antwoord

Deel Deze Pagina