Ik ben 31maart gecurreteerd. De eerste ongie was normaal. de tweede verloor ik grote bloedstolsels,de 1 en de 2 de dag is ongie weinig en 3 de dag zet het door ,en ik heb ook buikpijn. Ik ben donderdag ongie geworden ,zaterdag zette het door ,maar weer die grote bloedstolsels,ik voel ze eruit komen,naar het wc gaan komt er ook wat uit,moet ik mij nou zorgen maken en wat zijn die bloedstolsels. Voor mijn curretage had ik hier niet last van . sorry voor het verhaal. Ally
hoi Ally, Je menstruatie kan veranderen na een curettage. Als je het idee hebt dat je wel heel veel bloed verliest moet je het even melden bij de huisarts. Je ijzergehalte kan dan te ver dalen. Heb je na de curettage een controle-echo gehad om te zien of alles schoon was? Zo ja, dan hoef je je geen zorgen te maken. Zo nee, overleg dan met je huisarts of het verstandig is om die alsnog te laten maken. Mirjam
Ik maak mij meer zorgen over de grootte van de bloedstolsels,het is alleen zaterdag en zondag erg geweest,en ze komen er ook uit als ik naar de wc ga. Ik slik ook 80 mg asperine om een mk te voorkomen ,kan het daar aan liggen ,want de eerste ongie na de curretage was normaal ,de tweede en nu is hevig. Ally
hoi Ally, door de aspirine kan het wel komen. Daardoor wordt je bloed dunner en zul je meer bloed verliezen. Als je je zorgen blijft maken moet je even contact opnemen met je behandelend arts. Mirjam