Hoi, Ik heb een vraagje op dit moment ben ik aan het afvallen en ook zwanger aan het worden. Ik ben inmiddels 8 kg afgevallen. Ik was eerst 90 kg echt te zwaar. Nu weeg ik 82 kg . Het afvallen gaat eigenlijk heel gemakkelijk , ik sport en eet gewoon gezond. Het lijkt naar mij idee niet op een dieet omdat ik gewoon geen hongergevoel heb. Ik heb gewoon de slechte voeding gelaten en eet op vaste tijden. Daarnaast probeer ik ook minimaal 3 tot 5 keer per week te sporten. Ik val gemiddeld 1kg tot 2kg per week af. Zonder moeite Mijn vraag is: Moet ik hiermee stoppen gedurende de zwangerschap, omdat ik ondanks het feit dat ik afval gewoon gezond eet en geen hongergevoel heb.. Ik wilde eigenlijk deze gezonde etenspatroon en lichaamsbewegingen behouden. Omdat ik er echt zo veel actiever van ben geworden. En hoeveel calorieen moet een zwangere vrouw minimaal eten? Dan kan ik dit als een richtlijn behouden. Liefs, Visitor
Hoi Visitor, lijnen/dieten tijdens je zwangerschpa is niet goed, je aan een gezond eetpatroon houden wel. Je kunt dus best in het begin van een zwangerschap wat afvallen doordat je anders en gezonder bent gaan leven, zolang je maar niet lijnt, want dan heeft je lichaam teveel afvalstoffen in zich en daar gaat het om. En hoeveel callorien een vrouw binnen moet krijgen op een dag kun je beter even googlen, wellicht dat het toch ook met lengte en gewicht samenhangt. Groetjes Brigitte