vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder3, Jun 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai noesje...
    Kan ook de eisprong zijn....Als ik die heb voel ik me echt beroerd...

fay

2. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ik heb dat ook erg gehad.. misselijk en buikpijn ect.. maar ff afwachten, als het weg trekt is het waarsch het ontpillen. maar missc heb je wel mazzel, maar aan je banner te zien heb je vandaag je eisprong.. zal voor je duimen!

3. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he fay, voel jij die ook zo duidelijk.. kan dan een paar minuten bijna niet lopen.. liefs

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Volgens mijn banner was gisteren de meest vruchtbare dag dus heb ik 2x geklust met mijn ventje en de rest van de week ook iedere dag 1x dus er zitten in princiepe genoeg zwemmertjes in mijn lijf ;) Maar ja ik merk t wel als ik ongie moet worden als het komt dan de volgende keer beter. Het is afwachten he. ;)

Ik dacht altijd dat ik daar vrij nuchter in zou zijn maar toch zit ik me nu af te vragen zou of zou het niet. :)

5. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ik ben ook een nuchter persoon, maar ik hoop er ook erg op en dan ben je ineens niet meer zo nuchter hihi liefs

6. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    lisje...
    Ik voel hem ook heel erg goed....Doet echt zeer, duurt bij mij een dik uur..
    Kan dan ook alleen maar liggen....krijg dan kramp in mijn hele onderbuik...Voelt bij mij aan als weeen....Gelukkig trekt het na een uur langzaam weg..

fay

7. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he fay,

inderdaa voel precies wat jij beschrijft... verschrikkelijk gevoel.. ik kan dan ook echt helemaal niks, typisch he dat je dat zo goed voelt.. maar wel aan de andere kant fijn, want betekend toch dat je lijf het op dat vlak goed doet toch...

liefs

8. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    noesje, ik heb dat ook hoor....
    Voor de eisprong ben ik ook nuchter, maar als die is geweest dan begint het te kriebelen.. :D ....

fay

9. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    lisje
    toen ik de vorige maand mij ei voelde wist ik niet wat mij overkwam!!...heb vorig jaar in het ziekenhuis gelegen met een niersteen, veel koliekaanvallen gehad, en dacht ik heb weer een steen.. :( ....
    Ben toen bij de huisarts geweest, en hij stuurde me meteen door naar het ziekenhuis..Heb toen een echo gehad, en alles was goed....Bleek dus dat mij ei net gesprongen was....pfff...een opluchting...
    Ben blij dat ik m voel, maar wou wel dat het minder pijn deed...
    Voel hem 2 dagen van tevoren al aankomen.. :D ...
    Als ik deze ronde niet zwanger ben, hoop ik echt dat ik hem de volgende maand minder voel...

fay

10. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he fay, jeetje wat zal jij geschrokken zijn... ik voel hem ook echt super goed en doet inderdaad echt zeer.. lijkt wel op ontzettende aanvallen.. hoop ook dat het bij mij raak is of dat ik het minder scherp voel.. ik duim in ieder geval voor je en natuurlijk voor ezelf hihi liefs

11. liselotte

liselotte Actief lid

Jun 11, 2006
    446
    0
    0
    Hallo,

Ik heb de vorige maand ook heel erg last gehad van mijn eprong. echt een week krampen. Ik heb het ontpillen maar de schuld gegeven, want dit is pas mijn tweede ronde. nu zit ik rond de eisprong, maar ik voel het veel minder dan de vorige maand. Ik hoop dat mijn ei al gesprongen is dan valt het deze maand wel mee!!

Liefs

12. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    lisje, was ook heel erg geschrokken...Maar, nu weet ik wat het is. :) ...
    Zal ook voor jullie duimen!!1, en natuurlijk ook voor mezelf.. ;) ..

fay

13. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    liselotte..
    Deze keer was het bij mij net zo erg als de vorige keer...dacht eerst ook dat het minder was, maar op het moment van de eisprong, kwam de pijn weer....Hoop voor jou iig dat het deze ronde minder pijn doet!!...

fay

14. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    duim se allemaal en liselotte, wel fijn dat je het minder voelt, miss hebben fay en ik er eventueel de volgende keer ( hhop niet dat ie komt voor ons) ook minder last van.

Share This Page