ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en ik heb een regelmatige cyclus maar ik heb elke keer onwijs krampen in me buik en dan is tie ook helemaal hard weet iemand hier iets van????? groetjes jessica
op welke dag van je cyclus zit je en hoeveel dagen is je cyclus, want ik kan niks wijs worden van je banner. liefs san.
goedemorgen Meiden, Die banner is inderdaad erg vreemd.. hihi maar die klachten van steken in je buik en harde buik, heb ik erg gehad na het stoppen van de pil, wel maar 1 maand.. maar de vorige eisprong voelde ik erg duidlijk in mijn onderbuik rechts.. maar mijn buik is niet meer hard, alleen wel na het eten erg opgezwollen terwijl ik toch altijd een platte buik had.. hebben jullie daar ook last van Liefs Lis
ja raar he.. misschien dat dat wel komt omdat we nu andere hormonen hebben als met de pil of zo.. moet wel zeggen dat ik na het stoppen bijna geen last meer heb van Migraine, want dat had ik heel veel met de pil en erg pijnlijke borsten als ik ongesteld moets worden... maar dat is wel een voordeel..
ikzelf ben al een half jaar bezig en de laatste tijd heb ik alleen maar een opgezette buik de hele dag door. de eerste 2 maand was ik best wel misselijk elke keer rond mijn eisprong. ik had ook vaak last van hoofdpijn toen ik nog aan de pil zat. en was gauw chagerijnig. liefs san.
ik precies het zelfde.. ja ja wat wij er wel niet voor over moeten hebben he, voor zo'n wondertje... Liefs
Herken het helemaal, had een platte buik en die is nu de hele dag opgezet. Nu heb ik wel altijd veel last van mijn darmen gehad. Een hoop kwaaltjes die ik nu met ontpillen heb herken ik in mijn darmen. Zelf denk ik dus dat de verandering van hormomen invloed heeft op de darmen. Wellicht is dit bij jou ook zo Jessica. Vaak zijn het alleen krampen en niet perse een andere stoelgang of winderigheid om het zo maar effe te zeggen. Ben natuurlijk geen dokter dus als je er erg veel last van hebt of ongerust maakt kun je altijd even langs de huisarts toch. Groet Erica