vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder3, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    :oops: Misschien een rare vraag hoor omdat ik net in de eerste ronde zit :oops:

Sinds gisteren heb ik een lichte pijn onder in mijn buik en vanmorgen na een bak koffie werd ik ineens hardstikke misselijk, zou het misschien kunnen dat het al raak is of zou dit komen omdat ik net 3 weken met de pil ben gestopt.

Ik wil mezelf niet gek maken hoor maar ik wil het toch even vragen. :oops:

2. Niet meer actief

Het is helemaal geen rare vraag hoor....Maar als ik naar jou banner kijk dan kan je volgens mij nog geen klachten van zwangerschap hebben omdat je eisprong ook nog niet geweest is... dus het zou ook klachten kunnen zijn van een komende eisprong..

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    misschien dat je wat last hebt van ontpillen of gewoon ff een gevoelige maag dat kan ook.
    zwangerschaps verschijnselen kan je lijkt mij niet hebben ten aan zien van je banner

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Het kan natuurlijk gelijk de 1e maand raak zijn. Dat hoop ik uiteraard voor je, maar het komt echt niet vaak voor. Als je net met de pil gestopt bent, ben je vaak nog lang bezig met 'ontpillen' en dat kan behoorlijk lang duren. De klachten die daarbij komen kijken, lijken enorm op zwangerschap.
    Afgezien daarvan kan je jezelf inderdaad ook best een beetje gek maken. Hier op dit forum zie je ook vaak dames die vanalles voelen en veel klachten hebben (ik ben er ook zo een), en vervolgens blijkt er helemaal geen sprake te zijn van zwangerschap. Je lichaam speelt echt idiote spelletjes met je, zeker als je echt een kindje wil.

Ik duim voor je dat het snel raak is!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank jullie voor jullie snelle antwoord ik wou gewoon iets meer zekerheid omdat ik natuurlijk nog geen flauw idee heb hoe alles zal lopen ;)

Ik zie nu wel dat t vandaag de meest vruchtbare dag dus daar ga ik natuurlijk gebruik van maken .... :oops: :oops: :D

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He Noesje,

Ik ben nu in mijn 2de echte ronde ( 1 X na de pil niet meegeteld) en ik heb de eerste maand echt heel veel klachten van het ontpillen gehad, buikpijn, misselijk, hoofdpijn en puistjes.. kan natuurlijk altijd de 1ste x raak zijn, na je eisprong, maar kan ook van het ontpillen zijn.. bij mij was het na 1 mnd over!!

Succes ermee meis!

Liefs Lis

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je geeft zelf al aan dat je net 3 wkn geleden gestopt bent met de pil, dan zul je denk ik ook wel na het stoppen met de pil je ontrekkingsbloeding hebben gehad, dus wat jij nu voelt komt of van het stoppen met de pil (hebben er vele last van) of je hebt last van je (komende) eisprong....denk dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je nu al last hebt van (eventuele) zwangerschapsverschijnselen, het is bekend dat bij het stoppen van de pil men de verschijnselen kan krijgen die ook horen bij een zwangerschap...

succes meid, je weet het maar nooit, mischien ben jij 1 van die gelukkige bij wie het ook direct raak is... :D

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte

Ik heb geen bloedingen gehad, wel gewoon ongie wat ik wel heb is ontzettend veel afscheiding. :(

We zullen gewoon ons best doen met klussen en afwachten wanneer het raak is. :D :D

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier hetzelfde

10. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    hoi hoi,

Als ik je een tip mag geven,als ik naar mezelf kijk,ik ben sins mijn 14 al niet meer met de pil bezig,ik heb een relatie van 4 jaar achter de rug en in die tijd ben ik nooit zwanger geraakt,ik ben nu sinds 4 maanden samen met mijn nieuwe vriend en ik ben meteen zwanger.
    Je moet het gewoon uitrekenen..schrijf de eerste dag van je menstruatie op en tel vanaf die dat 14 dagen verder dan kom je op een dag uit,en vanaf die dag moet je een week lang elke dag minimaal 1x seks hebben met je vriend of man,dus..mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 27-05-2006 en toen ben ik vanaf de 10e tot de 17e minimaal 1x per dag met mijn vriend naar bed geweest,want sperma kan gemiddeld 5 dagen blijven leven in je lichaam,en ik moest de 24e ongesteld worden,wat ik dus niet geworden ben omdat ik zwanger ben! :D

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hey Lovelygirl, dat klinkt idd heel logisch maar gaat natuurlijk niet voor iedereen op, je kan een vroeger ei hebben en dan mis je hem altijd, en er zijn nog genoeg andere factoren die ervoor zorgen dat alleen op tijd klussen niet altijd wil zeggen dat het raak is.

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn ei komt meestal zo rond dag tien...dus ik moet echt wel ff wat eerder aan de slag!! :D
    Die 14e dag is meer een gemiddelde he... ;)

Trouwens, ik heb de afgelopen cyclus bijna elke dag geklust voor en rond mijn ei...alleen de laatste week niet...en toch was het niet raak...was ik eigenlijk nog teleurgesteld ook...zoveel moeite gedaan... ;)

13. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    super dat je pendels klopte.. nog proficiat.

Liefs Lis

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Lisje, thanks meid, maar die quote klopt niet hahahaha dat schreef Sandra

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik wou net zeggen...haahahaa....ben ik zwanger dan??? :confused:

:)

16. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hi hi sorry, moet het nog leren volgens mij... maar al met al proficiat neeltje en sandra sorry..

ik weet niet wat ik fout gedaan heb..
    maar bedoelde eigenlijk, super dat je pendels klopte voor jou ( neeltje)

Liefs Lis

17. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Neeltje Schreef:
    zo dan hihi? liefs

18. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    :) zo ja!!!! ;)

19. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja ja ik leer het wel...

he maar super dat het klopte, maar je hoeft het niet te zeggen hoor, maar is wel gaaf als het geslacht ook klopt,,of kun je dat nog niet weten?

Liefs

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Vanmorgen weer misselijk en heb nu ook steken rechts onder in mijn buik, als dit van het ontpillen is hoop ik dat het snel over is want het brengt me echt in de war. :cry:

Deel Deze Pagina