Wat zal ik doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jetaime, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Ik weet het even niet meer dus wil ik jullie maar eens vragen wat jullie ervan vinden.

Ongi op 18 mei, een cyclus van 50 dagen.
    Volgende NOD zou 7 juli zijn op basis van 50 dagen.
    Op 6 juni veel kramp rechtsonderin mijn buik gehad (ik dacht er vrij zeker van te zijn dat dit mijn eisprong was).
    NOD zou dan 20 juni zijn.
    Tot gisteravond of geen afscheiding gehad of een beetje slijmerig :oops:
    En nu gisteravond ineens wat korreliger afscheiding en niet rekbaar.

Een duidelijke verandering dus, wat volgens mij inhoudt dat ik pas afgelopen week mijn eisprong heb gehad. Helaas temp ik nog niet (wat ik dus vanaf de volgende ronde echt wel ga doen).

Ik heb de week "na mijn eisprong" trouwens ook wat bruin slijm gehad met 1 keer een heel klein beetje bloed. Maar achteraf gezien zou dit dan nog voor mijn eisprong zijn geweest.

Ik snap er niets meer van. Waar moet ik nu op afgaan, op de krampen of de afscheiding? Ik wil a.s. vrijdag naar de dokter voor mijn pukkels en wil dit dan ook aankaarten. Maar dan moet ik daarvoor wel een test hebben gedaan. Zou ik die nu al doen of pas de ochtend dat ik naar de dokter moet?

Liefs Steffie

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou keihard naar de winkel rennen om een test te halen. afscheiding kan innestelling zijn geweest.
    Succes!!!!!

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik zou ook een test doen:)

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik zou zeker even testen
    weet je in ieder geval waar je aan toe bent

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik sluit me aan bij de andere dames hoor!!

TESTEN!!

6. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Oké ik ga gewoon een test doen. Maar dan doe ik het wel morgenochtend. Ik vind het wel spannend hoor want ik heb al een paar keer negatief getest in vorige rondes.

Maar als ik dan het berichtje van Bella lees, krijg ik zomaar ineens heel erg veel hoop. Verschil is alleen wel dat ik me niet zwanger voel, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet.

Bedankt voor jullie advies, ik laat morgen van me horen.

Liefs Steffie

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Spannend hoor....ik ben benieuwd... :D

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Zou ook testen!
    Spannend!

Liefs meliske

9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou steffie,

en? en? en?
    Veel succes, als het vandaag niet is, morgen nog maar eens testen hoor!
    Groetjes kit

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ben ook wel erg benieuwd!!

11. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik durfde niet aaaaaahhhhhhh :oops: :oops: , wat erg :oops: Mijn vorige cyclussen waren 45 en 50 dagen en toch ben ik dan een beetje bang dat ik weer te vroeg test. Dit heb ik al een paar keer gehad en de teleurstelling is dan zo groot.

Ik moet jullie (en mezelf) dus nog even in spanning laten zitten. Vrijdag ga ik naar de dokter en dan MOET ik getest hebben. Mocht ik niet zwanger zijn kan ik altijd alvast iets loslaten over die lange cyclus.

Ik had vanochtend wel ontzettend veel rugpijn en dacht echt dat ik wel ongi zou worden. Maar tot nu toe niets te zien. Heb jullie steun de komende dagen misschien wel heel hard nodig. Vind vooral het testen eng omdat het tot nu toe altijd hartstikke negatief was, echt nooit iets te zien. Ik hou jullie op de hoogte.

12. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    HOI Steffie!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, het is zo'n teleurstelling als je weer een negatieve test hebt! Mijn 3e cyclus duurt nu al iets van 11 weken! En ik heb al 2 keer NEGATIEF getest!:(
    Maarja, je hebt wel zekerheid als je een test doet!

HEEL VEEL STERKTE DEZE WEEK!

Ik zal voor je duimen!

x MIR

13. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Hoi Mir,

Ja je hebt helemaal gelijk, je hebt dan wel zekerheid. Maar aan de andere kant ga ik aan mezelf twijfelen en ben ik bang dat wat ik heb gevoeld niet mijn eisprong was. En dan zou het gezien mijn twee vorige cyclussen veel te vroeg zijn om nu te testen. En zou hij sowieso negatief uitvallen.

Ik heb nu in ieder geval vrijdag om naar toe te leven. Dan ga ik naar de dokter voor mijn pukkels en dan ga ik 's ochtends in ieder geval een test doen. Als ik dan niet zwanger ben zal ik mijn cyclus ook wel aankaarten, maar ik denk dat hij er verder ook niks aan kan veranderen.

Maar jij hebt al wel een hele lange cyclus zeg. Mijn langste is tot nu toe 50 dagen. Ik hoop dat dat ook mijn langste gaat blijven. Succes met wachten en maar hopen dat je toch deze ronde nog zwanger zal zijn (moeilijk he want je weet dus niet wanneer je vruchtbare dagen zijn).

14. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar ik reken er maar niet meer op! :( Het is idd moeilijk dat je helemaal geen idee hebt wanneer je eisprong ongeveer is! Errug verwarrend allemaal! :(

Ik ben wel benieuwd trouwens wat de dokter over je pukkels zegt. Ik heb nu echt een puistenkop :oops: en ik word er helemaal GEK van! Ik voel me net een puber! (en toen had ik er helemaal geen last van)

We moeten maar "gewoon" afwachten denk ik!

STERKTE!

X MIR

15. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Nou, ik ben naar de dokter geweest hoor. Vanochtend eerst nog een test gedaan maar die was negatief. Ik durfde al niet te testen, nu durf ik het helemaal niet meer. Zit inmiddels al op dag 44 zou dus eigenlijk 10 dagen overtijd zijn als ik mijn eisprong goed zou hebben gevoeld. Was dan toch niet mijn eisprong denk ik. Want dan moet de test nu wel positief aangeven.

Nu baal ik er dus wel enorm van dat ik weer zo'n lange cyclus ga krijgen. En volgens de dokter konden we er niets aan doen. Ja misschien als ik na 100 dagen nog niet ongi ben, maar als het iedere 50 dagen komt, dan heb ik dus "gewoon" een lange cyclus.

Heb in ieder geval een creme meegekregen voor mijn pukkels, het heet benzoylperoxide-hydrogel. Moet het nu 2 weken gebruiken en als het niet verbetert, dan even terugkomen. Hopen natuurlijk dat het wel verbetert, dan ben ik wel van mijn pukkels af (nog een positief puntje, want ik voel me nu best rot).

Liefs Steffie

16. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden,

die pukkels kan ik over meepraten.. tjonge ik lijk wel een krentebol!
    volgens mijn HA is dat een reactie op mijn hormonen, omdat je na het stoppen van de pil, alles met je eigen hormen regelt en zo..

steffie: wat verveld voor je zeg , die onzekerheid,, ik duim voor je meis!
    en Mir: misschien trekken onze krentebollen gezichten ;) wel weer bij..

word er ook gek van en mijn vriend zegt als maar: Valt wel mee meissie"nou vind ik niet hihi.

Liefs Lis

Deel Deze Pagina