Hallo VK, Sinds enige tijd heb ik last van verkleurde tepels, als ik het heel koud heb dan zien ze er echt blauw/zwart uit (alleen de topjes zeg maar). Ik maak me hier wel een beetje zorgen over, het ziet er zo vreemd uit. Ook heb ik veel vaker 'stijve tepels' terwijl ik het dan níet koud heb. Komt dit nu allemaal door de zwangerschap of kan ik beter even naar de ha gaan? Bij de zwangerschap van mijn zoontje liep ik al met 20 weken met zoogcompressen in mijn bh, vanwege vochtverlies. Enkele weken na de bevalling heb ik gebloed uit mijn rechterborst, maar na onderzoek (mammografie e.d.) bleek dat alles in orde was. Ik heb geen borstvoeding gegeven. Dit even ter aanvullende info! Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen! Groetjes, Roosje
Hallo Roosje75. Ten gevolge van de zwangerschap veranderd het pigment in je lichaam. Waardoor dus de kleur van de tepels kan veranderen. Of je ten gevolge van de zwangerschap vaker stijve tepels hebt, weet ik niet. Maar als je het niet vertrouwt trek dan aan de bel bij de huisarts of laat de verloskundige ernaar kijken. Groetjes Ineke.