Dell laptop

Discussie in 'De lounge' gestart door M28, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    he meiden.. wie heeft er verstand van laptops?
    hoe zijn dell laptops en wat moet een goede/snelle laptop allemaal hebben???

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Goedkoop = duurkoop..

Bij dell moet je echt geluk hebben..
    Dell is leuk de eerste maandjes en dan begint 99% van de keren de ellende...
    Leg liever een paar tientjes extra neer dan heb je dat geemmer niet.

Waar een goede laptop aan moet voldoen hangt echt af van wat je er mee wilt doen..
    Doe je spelletjes? sla je veel gegevens/foto's op? Bewerk je foto's/video's?
    etcetc

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou dell is gewoon best duur.

Ik was ook op zoek naar een laptop en heb gekeken op dell.
    Maar je hebt veel minder waar voor je geld dan wanneer je naar bijv. de bcc gaat en er 1 koopt.

Bij mediamarkt hebben ze nu geloof ik een aanbieding dat de btw eraf gaat??

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    ik heb een Dell laptop en ik ben er gewoon tevreden over. Eigenlijk nooit problemen mee.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben 3 dell laptops in huis worden alle 3 veelvuldig gebruikt maar NOOIT problemen mee.
    De gewone pc is niet van dell en doet het ook al weer 4 jaar zonder problemen.
    Dell is duur maar wel goede kwaliteit en goede service. Mijn man werkt in de computerwereld en hun werken alleen maar met dell.

6. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik ben juist heel tevreden over Dell, ben nu aan mijn tweede Dell laptop. Over deze kan ik weinig zeggen, hij is heel goed maar ook heel nieuw dus ja dan mag hij wel goed zijn ;) Mijn vorige Dell heb ik ook enorm lang mee gewerkt en heel fijn. Ik heb ervoor en tussendoor ook andere merken gehad en die hadden vaker kuren. Dell vind ik overigens wel waar voor het geld hebben. Als je echt zorgvuldig laptops vergelijkt zie je dat aan andere, goedkopere folder aanbiedingen - laptops stiekem net een ander/ minder systeem hebben. Maar ja, het is ook afhankelijk in welke prijs categorie je zoekt.

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    hier ook een DELL laptop inspiron.
    Geen problemen mee

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Okee.. meningen verschillen dus duidelijk..
    ik kom ook uit "de computerwereld" en overal waar ik gewerkt heb wordt dell juist neurotisch gemeden

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het is maar net wat voor ervaringen men ermee op heeft gedaan.
    Op het werk hebben we alleen maar HP als laptops.
    zit ook in de IT wereld..
    Moet wel zeggen dat Dell heel erg is verbeterd dan hoe het vroeger was.

en hoe zwaar/snel je laptop moet zijn is maar net wat je er mee gaat doen, ga je 'zware' foto/video bewerkings programma's draaien heb je een zwaardere laptop nodig..
    als je alleen office gebruikt, e-mail en beetje surfen en chatten kan je ook af met een goedkopere laptop. ook die is snel genoeg.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wel apart dat iedereen het zo anders ervaart mijn man werkt denk ik bij 1 van de grootste bedrijven van Nederland en die hebben er weinig problemen mee eigenlijk.

Suc6 met een pc/laptop uitkiezen je moet er denk ik ook net geluk mee hebben....

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ook hier goede ervaring met Dell. Zowel privé als zakelijk.

12. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik heb al 5 jaar een Dell laptop en heb er veel plezier van gehad. pas nu vertoont mijn latop helaas mankementen.

13. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    meiden dank je wel..
    ik ga eens goed vergelijken.
    wat wij wel veel doen is namelijk downloaden

14. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik heb een dell laptop en ben er erg tevreden over.

15. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn Dell Laptop inmiddels 8 jaar! En ben nog steeds super tevreden. Het enige wat kapot is gegaan is de accu waardoor hij nu op netstroom moet. Dus eigenlijk geen laptop meer is ;)
    Dat kan ik natuurlijk best vervangen maar dat vind ik zonde voor zo'n oude pc die binnenkort vervangen gaat worden.

Maar voor de rest dus supertevreden en helemaal geen klachten! Ik heb trouwens de Dell Latitude D800
    Enne, hij was niet goedkoop hoor toendertijd!! :$

Succes met kiezen!
    Liefs Laar

16. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik Dell niet echt goedkoop vind. Vind de keuzes maken wel lastig

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hier ook een Dell laptop en tevreden!
    Ook op t werk (groot bedrijf) werken we met Dell en volgens mij weinig problemen mee hoor.
    Volgens mij moet je gewoon geluk hebben (net als met een auto) en tja techniek/electronica kan altijd kaduk gaan.

Mirre

Deel Deze Pagina