Mexico veilig?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Koraal82, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Mijn man en ik willen graag zonder kids een weekje naar de zon in maart. Voordat we kids hadden zijn we al op veel plekken geweest zoals ook in Mexico. Ik heb zowat iedere bestemming inmiddels bekeken en kan maar niet kiezen wat ik wil. Ik vind het best een beetje lastig dat ik de kids bij mijn ouders achter laat en wil dus zeker heelhuids terug komen :D. Normaal gesproken zou ik zo naar Mexico gaan maar nu hebben al een paar mensen gezegd dat het daar gevaarlijk is enz. We willen gewoon naar een resort en zijn niet van plan om iets anders te gaan doen. Mij lijkt het dus gewoon veilig. Maar ik merk dat ik er toch gevoelig voor ben....

Een andere optie is naar Florida bijv Miami. Is op zich ook prima maar daar heb je niet echt all inclusive resorts dus dat is toch minder relaxed denk ik.

Wat is jullie ervaring?

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Als je naar een resort gaat is er niets aan de hand hoor.
    Wij zijn er geweest (7jr geleden) en vonden het heerlijk! We zaten in een hotel in of bij playa del carmen. Via ons hotel hadden we toegang tot park Xcaret. Supermooi soort van vogelpark waar je ook kon zwemmen in ondergrondse rivieren.

Er zit in de buurt ook een disco, Coco Bongo. Kaarten kun je bij de receptie van het hotel kopen. Was ook zo tof! Ze maken er een hele show van!

Ook ooit in Jamaica geweest, wat ook niet als heel veilig bekend staat maar echt een top vakantie gehad.
    Weet je, in NL heb je ook wijken waar je s avonds niet rond moet lopen.
    Maar binnen zo'n resort en evt excursies is echt hartstikke veilig.

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
  4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik was er 14 maanden geleden en toen was er niks aan de hand. Wij zaten in Playa del carmen.

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ja hoor.. nog nooit wat mee gemaakt in mexico..cuba ..Dominicaanse republiek jamaica enz

Lekker gaan!

Deel Deze Pagina