onweer babyfoon

Discussie in 'De lounge' gestart door gerlinde, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    ik woon in het oosten van het land het begint hier nu ookdonker te worden en een beetje te rommelen ben echt heel bang voor onweer vooral als ik alleen thuis ben dat ben ik nu ben bang dat er brand komt door blikseminslag leg me zoontje zelfs bij me op de kamer in campingbed maar weten jullie of het gevaarlijk is om de babyfoon er in te laten zitten of trekt dat de bliksem aan hoop dat het niet te erg word

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Hoi Gerlinde,
    Hier nog een tukker.... en t wordt inderdaad wel erg donker nu. Van mij mag het beginnen die regen etc! Heerlijk afkoeling!!

Maar om even op je vraag te antwoorden. Nee, maak je vooral niet ongerust! Je kunt de babyfoon er gewoon in laten!

Groetties!

3. lieve gerlinde..

het is niet zo dat je de bliksem sterker aan trekt als je de stekkers in het stop contact heb..
    het is zo als de bliksem bij je in zou slaan wat normaal gesproken neit heel snel gebeurt ten zij je hius een rietenkap heeft.. dat dan de apparatuur kapot kan gaan..

ik woon ook in het oosten. en idd flits hier al mooi.. hier ligt de 2ling gewoon in hun eigen bed.. althans 1 is er nog wakker last van de warmte..
    meid sterkte probeer rustig te blijven..

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meid, erg als je zo bang bent voor onweer he!
    Hoe het precies zit met bliksem inslag weet ik niet, maar als je omringd bent door hoge gebouwen hoef je niet zo bang te zijn. Mijn ouders trokken wel altijd de stekkers er uit als het enorm tekeer ging. (van de computers en tv geloof ik). Een babyfoon is volgens mij niet zo ernstig.

Slaapt je zoontje gewoon door met onweer? Dan zou ik hem niet op je eigen kamer leggen. Hij kan je angst overnemen en dat is denk ik niet wat je wil.

Sterkte!

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hier nog een Tukker ;)
    Ook wij laten babyfoon er gewoon inzitten hoor, en kleine man slaapt gewoon lekker op zijn eigen kamertje, is het koelste kamertje van het huis.
    Pff, gaat best tekeer hiero..
    En warm ineens.. binnen gewoon 30 graden.. :$ straks als regen opgehouden is, lekker alles open!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nee hoor, niet teveel zorgen maken.. Mocht het zo zijn dat de bliksem bij jullie inslaat (en die kans is niet zo groot hoor) kan het zijn dat je babyfoon een opdonder krijgt en stuk gaat.. maar goed, nieuwe kopen en klaar.. Hier zit de babyfoon er ook gewoon in, Lenn ligt op zijn eigen kamertje..

Deel Deze Pagina