Mn sm is op vakantie, en ik moest even wat ophalen in haar huis. Het is hier niet zo ver vandaan, dus ik ben even lopend gegaan met mn dochter en de honden. Daar aangekomen ging mn dochter lekker op de plaats spelen. Ik ben even binnen geweest en de honden zijn ook mee naar binnen geweest. Op dat moment is me verder niets opgevallen. Ik ben misschien 5 minuten binnen geweest met de honden, daarna nog even op de plaats gezeten en toen weer naar huis. Toen ik eenmaal thuis was zag ik op 1 van de honden vlooien lopen. Sinds we deze honden hebben heb ik nog nooit 1 vlo gezien. Dus ik ben gelijk allebei de honden helemaal gaan kammen. Ik haalde zeker 30 vlooien per hond eraf. Gelijk een pipet gegeven en de katten ook. Moet morgen ook maar even spray voor in huis halen, want dat hebben we niet. Komt mn man vanavond thuis bij zijn broertje vandaan. Blijkt dat mn zwager na mijin het huis van sm is geweest, en hij werd zowat opgegeten door de vlooien. Zn hele benen zagen zwart van de vlooien (ik weet natuurlijk niet of dit overdreven is, met mannen onder elkaar ). Maar iig heeft sm dus een enorme vlooienplaag in huis. Waarschijnlijk zijn de vlooien "wakker" geworden omdat ik met de honden binnen ben geweest. En daarna hebben ze mn zwager te pakken genomen (bij gebrek aan hond, haha). Ik vind het zo vies, ik voel gelijk van alles kriebelen. Morgenochtend gelijk maar spray halen en het huis behandelen. Anders hebben we hier straks ook een plaag. (zwager heeft trouwens het huis van sm helemaal met spray behandeld en gezogen, dus hopelijk is het nu over)
Ik zou nog even doorgaan met zuigen zeker 2/3 x per dag! En het sprayen moet geloof ik herhaalt worden na een week. Bah vieze beesten hier ook zo gehad brr krijg nog nachtmerries en rillingen als ik eraan denk
Je moet dagelijks gaan stofzuigen nu, goed tussen spleten van zetels enzo want er komen dagelijks eitjes uit en inderdaad over een week nog eens sprayen.