Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds vrijdag nam mijn misselijkheid al een beetje af. Nu is die eigenlijk volledig verdwenen maar dat vind ik verder geen probleem. Alleen wel heel beangstigend omdat mijn borsten ook geen pijn meer doen sinds vanmorgen. Kan dit zomaar ineens verdwijnen of moet ik mij zorgen gaan maken mbt een miskraam? Vindt het echt super eng nu. Vrijdag nog een goed hartje zien kloppen en ook was ons kindje goed gegroeid. Nu zo onzeker :S
Gelukkig dat jullie dit ook zo ervaren. Ik vind het nog steeds eng. Was echt super super super misselijk 2 a 3 weken en ineens weg :S En dan ook mijn borsten. Maar ik begrijp dat het ook weer terug kan komen ineens dus dat je dan even moet genieten van de periode dat je je lekker voelt. Hoop zo dat het goed blijft gaan nu.
Raar.. was echt niks niet ziek terwijl ik van begin af aan gelijk ziek werd als ik 'smorgens mijn ogen open deed. Nu werd ik net ineens heel misselijk en moest overgeven. En nu weer weg...terwijl ik hele dagen ziek was tot 20.00 uur 's avonds. Maar ben blij dat ik ff ziek werd klinkt wel raar maar is wel geruststellend voor mij. Alleen nog pijnlijke borsten moeten terugkomen.
Het heeft te maken met hormoonschommelingen. Ik maakte me daar zelf ook druk om, had al last van weinig kwaaltjes en als die ook nog wegblijven dan ga je toch denken.... Het schijnt vrij normaal te zijn, het kan zijn dat je de volgende dag of na een paar dagen weer last heb van je kwaaltjes. Ik had het zelf namelijk wel, de ene dag niets en de volgende dag was het er weer.
ik had daar ook last van. met 9 weken ineens niet misselijk meer enz. en toen toch weer tussen 10/11 weken weer wel een paar dagen en daarna was het (gelukkig) helemaal weg
Ik heb dat ook gehad en bij mij kwam het ook tussen de 10en11 weken weer terug en dan ook nog eens slag erger!! Ze zeggen dat week 10 en 11 het ergst zijn om dat je dan een piek krijgt van je hormonen. Succes...
Hier ook met 9 weken opeens bijna nergens geen last meer van. En ondanks dat je weet dat het kan gebeuren ga je je toch zorgen maken. Ik probeer het maar van me af te zetten.
had hier indd ook hetzelfde.. met 9 weken de misselijkheid weg en borsten/tepels minder pijnlijk. ik wist nog van de zwangerschap van me zoontje dat de misselijkheid toen ook met 9 weken opeens weg was en heb echt een gezonde knul rondlopen van 1,5 het scheeld wel dat ik toen al 3 goede echo's had gehad dus ik maakte me niet druk en ik genoot er gelijk van dat het weg was haha.
Bij mij neemt de borstpijn ook af, alleen als ik wakker word dan zijn ze zwaar en gevoelig....... Heb nu ook constant een hongergevoel, zo raar!! Heeft iemand anders dit ook?
ik heb vanaf het begin zo goed als geen kwaaltjes gehad, (alleen een wat weeig gevoel af en toe en soms wat maagzuur) en ben er heel blij mee lijkt me verschrikkelijk als je zo ziek als een hond bent en je niet van je zwangerschap kunt genieten. maak je maar niet druk, dat je kwaaltjes (bijna) weg zijn, dit zegt helemaal niks over een eventuele miskraam. geniet lekker van je bijna kwalenvrije zwangerschap!
Ik heb inmiddels ook al twee keer een klachtenvrije dag gehad....erg stressvol. Maar tot nu toe komen ze elke keer weer terug na 1 dag. Dus heb vertrouwen!
Hee meiden, Bij mij was het rond de 9 weken ook weg de misselijkheid, Maar kwam rond de 11 weken wel 2x zo erg terug heeft lang aangehouden. Ben nu soms nog misselijk enzo dus juich niet te hard als het weg is haha t kan dus ook zo weer terug zijn.