Hallo, Ik heb een vraag, meer om me gerust te stellen. Ik ben ruim dertig weken zwanger en inmiddels al een poos aan het vervelen met mijn luchtwegen. Ben daar altijd gevoelig voor geweest. Nu heb ik een tijd terug een kaakholteontsteking gehad en heb ik daar een AB kuur voor gehad. Hierna bleef het aan het rommelen. Nu heb ik een ooronsteking en een kaakholteontsteking en ontkwam ik weer niet aan de AB kuur. Deze ronde ook last van koorts en ik merk dat de kleine nu toch wel wat rustiger is. Nou heb ik al verschillende kuren gekregen i.v.m. blaasontstekingen. Ik vraag iedere keer of het wel echt nodig is i.v.m. de kleine maar ik krijg dan te horen dat als deze ontstekingen niet behandeld worden het niet goed is voor de kleine. Hoe denken jullie hierover aangezien mijn gevoel niet heel goed is zo. Bedankt vor het lezen en het antwoord.
Hoi Pumbaa, ik ben het er op zich wel mee eens dat ontstekingen toch behandeld moeten worden, ondanks dat je zwanger bent, maar als het even niet hoeft liever niet. De natuur kan ook een hoop zelf oplossen. Je kunt het wellicht even net wat langer aankijken en jezelf dan eventueel maar (langer) ziek melden om goed te herstellen. En als je echt twijfelt over het leven voelen altijd even met je vk bellen he. Groetjes Brigitte