vanaf wanneer zetten jullie de box neer? ik heb 2 poezen en ik heb de tip gekregen om er ballonnen in te doen, zodat de dames er niet in gaan liggen . eventueel nog andere tips om de poezen eruit te houden?
Ik heb de box nu een weekje staan. Puur omdat ik het zo leuk vind! Het is eigenlijk nog niet nodig, maar we waren toch bezig met alles in elkaar zetten, dus kon de box ook al wel vond ik hihi Hij staat hier ook niet in de weg ofzo, dus ik mis geen ruimte nu in de woonkamer, dat scheelt ook wel denk ik. Ik heb trouwens zelf geen katten, dus kan je daar niet mee helpen. Maar heb hier op het forum wel al vaker gelezen over die ballonnen Wij hebben zelf 2 honden, maar die vinden het niet zo boeiend haha
Wij hebben bij onze dochter de box 4 weken eerder gezet. In de box deden we aluminiumfolie. De katten zijn daar bang voor dus die bleven daar mooi uit. Het voordeel is dat je dit spul na de bevalling er ook iedere avond in kan legen want katten blijven het proberen. En als ze eenmaal dat plekje gevonden hebben... Daarbij is het heel gevaarlijk voor de baby, want katten gaan vaak op de baby liggen ivm de warmte.
Ik had er ook ballonnen in.. En toen die er uit waren heeft ze het wel s geprobeerd maar vanaf het moment dat we de kleine er in hebben gelegd is ze er nooit meer in geweest.
Ja, folie had ik inderdaad ook aan zitten te denken.Wij gaan binnenkort ook alles schoonmaken, en ik wou de box al wel neerzetten, maar is nog een beetje te vroeg denk ik....hihihi.Ik denk dat we hem neerzetten met week 36 of zo. Lijkt me vroeg genoeg. En als ze toch eerder komt, dan staat ie ook zo. Maar is wel een goed idee om de poezen vast te laten wennen.
Kennissen van ons hadden een gekke knuffel en als je die aanraakte maakte die herrie, die hadden die erin gelegd, de katten vonden de box meteen doodeng haha Ik zet hem zo meteen op maar dat is meer een gemakskwestie, ik stop er veel babyspullen in zodat ze niet in de weg staan..
Hier hebben we de box afgelopen weekend neer gezet (31 weken dus). We hebben ook katten, maar moet zeggen ze hebben er nog geen 1x naar omgekeken. Haha. Had ik ook niet verwacht. Misschien komt het nog, ik heb er nu dus niets op of in gelegd. Gewoon boxkleed er in en verder niet.
Ik kreeg ook de tip om er ook balonnnen in te doen en de box al een paar weken eerder neer te zetten. Nu hebben wij hem dus al staan (lekker vroeg hihi). Zonder balonnen en de katten kijken er niet naar om! Ligt er ook aan hoe je hem neerzet. Als je er een stoel of tafel in de buurt zet, dan kunnen ze via de stoel/tafel er makkelijk in springen. Hopelijk blijven ze er ook uit als de kleine er zometeen ligt.
de box komt naast de bank te staan, dus ze kunnen er makkelijk in springen. en de dames zijn altijd erg nieuwsgierig, die onderzoeken en besnuffelen alles. @Charise, we lopen ongeveer gelijk op! spannend he!
Hier de box al staan, met ballonnen erin en ze blijven eruit. Heb ze ook in het ledikantje gelegd, en het werkt hier echt, ze kijken er nu nog niet naar om. Heb er ook een vuilniszak overheen gelegd voor de evt. kattenharen!