1. Ik ben binnen 1 keer zwanger geraakt! 2. Ik gebruikte ovulatie testen omdat ik dmv een donor zwanger wilde worden. Eerst gebruikte ik de reguliere met streepjes maar hier werd ik echt niet wijzer van. Vervolgens overgestapt op clearblue, deze waren veel duidelijker. 3.ik had geen complicaties verder 4. Ik merkte ongeveer een week na de bevruchting al dat ik zwanger was aan mijn borsten. Deze waren gezwollen en pijnlijk. Na de test kreeg ik extreme last van vermoeidheid. Ik wilde alleen nog maar liggen. Misselijkheid had ik weinig last van, heel af en toe in de avond. Verder moest ik ontzettend vaak plassen en had ik heel veel dorst.
1. Ruim 3 jaar er over gedaan voordat ik voor het eerst een positieve test in handen had. 2. In het eerste jaar dat we zelf probeerden een aantal maanden ovulatietesten gebruikt, om wat gerichter seks rond de eisprong te kunnen hebben. Ik gebruikte dipsticks en kon daarmee heel goed mijn eisprong vinden. Zwanger werd ik er niet van, maar dat had een andere oorzaak 3. I.v.m. verminderde zaadkwaliteit bij mijn man zijn wij aangewezen op icsi. 4. Ik was overtijd, terwijl ik altijd keurig op tijd mijn menstruatie had, dus dat was al een hele sterke aanwijzing. Ook heb ik een aantal dagen voor mijn nod een drupje oud bloed verloren, dat was nog nooit gebeurd.
1. Beide keren ronde 1. 2. Geen ovulatietesten gebruikt. 3. Nee 4. Bij de 1e niks behalve dat ik overtijd was, wat ik nooit was. En bij de 2e meer afscheiding, veel en hele erge kramp. Gevoelige borsten
1. Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken? 1e 3 maanden, dat was een mk, 2e keer 3 maanden, deze keer 5 maanden. 2. Gebruikte jullie ovuliatie testen hier voor of de temp methode? Zo ja wat was jullie ervaring hier mee? Hielp het om zwanger te raken? Ovulatietesten, goeie ervaring om een beetje te timen wanneer het gezellig moest zijn zeg maar haha. 3. Waren er complicaties waardoor het zwanger worden tegen zat, wat hebben jullie eraan gedaan? (Hou je dit liever voor jezelf dan natuurlijk geen antwoord op geven). Een rondrennende energieslurpende peuter . Hierdoor wat minder vaak sex. 4. Waar aan merkte je naast je positieve test dat je zwanger was? Lichamelijk, gevoelens enz. Bij positieve test nog niks.
Niet meer zwanger maar wel 4x geweest 1. Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken? -2 3 maanden 12 maanden surprise 2. Gebruikte jullie ovuliatie testen hier voor of de temp methode? Zo ja wat was jullie ervaring hier mee? Hielp het om zwanger te raken? nee nee ja ovulatietesten, nee hielp niet, het nam alleen maar ook de "lol" er van af nee 3. Waren er complicaties waardoor het zwanger worden tegen zat, wat hebben jullie eraan gedaan? (Hou je dit liever voor jezelf dan natuurlijk geen antwoord op geven). nvt nee zeer onregelmatige en lange cyclussen, wilde menstruatie nog afwachten en dan naar de ha. nvt 4. Waar aan merkte je naast je positieve test dat je zwanger was? Lichamelijk, gevoelens enz. moe en misselijk niks sagrijnig/bitch heel veel buikpijn (door lactose intolerantie)
1. Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken? Eerste na twee pogingen, tweede bij de eerste poging. 2. Gebruikte jullie ovuliatie testen hier voor of de temp methode? Zo ja wat was jullie ervaring hier mee? Hielp het om zwanger te raken? Niet gebruikt. Wilde er vooral geen obsessie van maken. 3. Waren er complicaties waardoor het zwanger worden tegen zat, wat hebben jullie eraan gedaan? (Hou je dit liever voor jezelf dan natuurlijk geen antwoord op geven). Nee. 4. Waar aan merkte je naast je positieve test dat je zwanger was? Lichamelijk, gevoelens enz. Eerste zwangerschap: heel erge vermoeidheid. Tweede zwangerschap: bolle buik.
1. Eerste keer zwanger ongeveer 1,5jaar. Mk bij 15weken. Na 4maanden weer zwanger weer mk bij 14.3 ,weken. Weer zwanger na 3maanden. Toen weer vrij snel zwanger maar door ontpillen maar 2x ongi geweest maar duurde wel 3-4 maanden. 2. Voor de eerse keer zwanger na een jaar wat gebruikt maar werden niet heel duidelijk. Weer vrij snel mee gestopt. Bracht mij meer stress dan ik wou. 3. Zwanger worden geen probleem. Zwanger blijven weer wel. Ik kan alleen een zwangerschap voldragen doormiddel van een cerclage en het rustig aan doen in de zwangerschap. Ook krijg ikgeen echt goede weeën. Waardoor er altijd weeënopwekkers nodig zijn. Ook is borstvoeding geen optie. Komt niet opgang. 4. Achter af de hoofdpijn en borsten en na 5 weken ben ik super misselijk.
1. Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken? Beetje lastig te zeggen, want nooit op een natuurlijke manier geprobeerd. Dus eigenlijk één IVF traject. September de eerste afspraak, in februari begonnen met hormonen spuiten en in maart zwanger. 2. Gebruikte jullie ovuliatie testen hier voor of de temp methode? Zo ja wat was jullie ervaring hier mee? Hielp het om zwanger te raken? Nee dus 3. Waren er complicaties waardoor het zwanger worden tegen zat, wat hebben jullie eraan gedaan? (Hou je dit liever voor jezelf dan natuurlijk geen antwoord op geven). Vriend heeft teelbalkanker gehad, vandaar meteen ICSI en ingevroren zaad. 4. Waar aan merkte je naast je positieve test dat je zwanger was? Lichamelijk, gevoelens enz. Pijnlijke borsten!
1. Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken? Na 1 maand bleek ik al zwanger. 2. Gebruikte jullie ovuliatie testen hier voor of de temp methode? Zo ja wat was jullie ervaring hier mee? Hielp het om zwanger te raken? Ik gebruikte ovulatie testen , ik ben nogal een control freak en ik had 6 en een half jaar de mirena spiraal gehad dus totaal niet ongesteld geweest. Gelukkig gebruikte ik ovulatie testen, want mijn eisprong was pas op cd 24. 3. Waren er complicaties waardoor het zwanger worden tegen zat, wat hebben jullie eraan gedaan? (Hou je dit liever voor jezelf dan natuurlijk geen antwoord op geven). Nee gelukkig niet, ik was er alleen wel heel erg bang voor omdat mijn moeder eigenlijk onvruchtbaar was. 4. Waar aan merkte je naast je positieve test dat je zwanger was? Lichamelijk, gevoelens enz. Ik merkte niet dat ik zwanger was, mijn vriend wel, van hem moest ik de volgende ochtend maar een positieve test laten zien ''want ik was echt zwanger'' volgens hem en dat klopte ook nog!