Vraagjes of is het klagen hier :)

Discussie in 'De bevalling' gestart door -, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja helaas wel, maar het is wel grappig hoor, want we zijn al helemaal aan het bedenken van hoe hij eruit zal zien... wij waren namelijk allebei van die witte bolle koppies.... en nu dus niet meer hahahaha... en wat ik wel raar vond he.. 2 weken geleden heb ik aan de CTG gelegen zon hartfilmpje omdat ik dacht dat ik de kleine minder voelde.. stond mooi voor joker toen ik aan dat apparaat ging, want meneer liet zich toen luid en duidelijk zien hoor hahahaha.. kreeg toen ook een echo... en ik vroeg toen hoeveel hij woog ongeveer.. en de gyn ging het opmeten middels de omtrekken van zijn hoofdje en buikje en 1 beentje.. en toen zag ik staan 36w 4 dg..... maar ik was nog helemaal niet zo ver.... ik heb er ook niet verder nagevraagd waarom dat erbij kwam te staan.

Maar hij woog toen ongeveer al 2700 gram.. dus dat was wel netjes zei de gyn... maar als het echt zo is dan zou de groei nu dus al op 38 w en 4dg moeten staan toch hahahaha... en als ik dan op tijd ben lol... komt ie echt next week.. maar ik zeg hele tijd.. nee jongen je kan twee dingen doen hahaha let op he...

1 je komt voor de 20e, maar dna ben je niet zo slim bezig want ja ik weet dat je graag bij je papa en mama al wilt zijn (wat wij ook al super vinden natuurlijk)

Maar als je slim bent kom je rond de 24e hihi... dan ben je gegarandeerd van grote kados elk jaar (vakantiegeld hahahaha)

Dus effe zien of hij nu al zo gehaaid is...

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Haha! ben benieuwd of hij luistert naar je. :D
    Mss is het wel een kindje wat al snel tevreden is en dus ook met kleine kadootjes ;)

Volgens de vk is ons kindje klein (niet te klein) dus blijft het mss toch lekker zitten om nog ff te groeien.
    Mijn moeder zegt ook al de hele tijd dat ik verder ben dan ze denken, maar dat we gewoon een klein kindje krijgen.

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    waarom kletsen jullie niet mee bij de mei mama`s
    op het bevallinglijst forum?
    daar zijn er wel meer die eind mei gaan bevallen.
    ik ben nog de enige die de 40 weken gehaald
    heeft en mischien ook wel de 41 weken.

4. Niet meer actief

O ja dat kan allemaal he... maar ja de kleine kadootjes moet hij maar gaan waarderen heb ik oko vroeger gehad en ik was een vrolijke kiddo hahaha... maar ik ken manlief! Hij zit nu al bij karts/quarts etc etc te kijken... dure hobby ben ik bang.... wat nou als hij van ballet houdt hahahaha kom ik niet meer bij hihi..

Maar ik ben iemand die graag alles van te voren regelt en in de hand heeft... merk nu wel op dat ik daar dus niet tegen kan als het anders is haha

5. Niet meer actief

Hoi Chantal, om heel eerlijk te bekennen dacht ik dat er geen beginnen aan was, omdat er al zoveeeeeeeeeeeel berichten zijn zeg maar.. ik weet echt niet hoe ik er tussen moet jumpen ;) En om dan gelijk als een wilde kip mee te kletsen wellicht dat het raar word gevonden ( believe me in de normale wereld weet ik me woordje wel te vinden hahahaha gek dat het zo niet ka ndan he)

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

nog niet eerder bij nagedacht eigenlijk :)
    zal eens ff gaan kijken :D

7. Niet meer actief

i kzit er inmiddels al hahaha heb me maar gelijk voorgesteld :)

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    maakt toch niet uit gewoon meekletsen.
    ik reageer ook niet altijd op iedereen daar is het
    soms te veel voor.
    maar je kan leuk volgen wie er bevallen gaat
    en de helft is al bevallen dus het is er een stuk rustiger.

9. Niet meer actief

Wat is de SMS Buddy dan ?

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    dat hebben de meiden bedacht dat als je bevallen bent dat dan een ander een sms krijgt en het doorgeeft.
    bij mij geeft mijn man het wel door.

11. Niet meer actief

Ok, ja hier doet manlief het ook hahaha... ik heb ook een babysite en die ben ik al aan het aanpassen zeg maar in word... en dan hoeft hij alleen nog maar te knippen en te plakken :)

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nu zitten we nog bij 2 dingen te kleppen :) :) :)
    leuk een baby site ben er zelf niet zo goed in dus nooit aan begonnen.

13. Niet meer actief

Ah jawel joh. Dat is peanuts... ik kon dat ook niet hoor, maar als je het eenmaal doet gaat het van een leie dakkie af. Je kan het eigenlijk oko zo moeilijk maken als je maar wilt :)

We kunnen ook gewoon overstappen op de mei mama's hahaha

Deel Deze Pagina