Ik slik hem nu sinds 8 maanden. De huisarts dacht dat ik niet meer ongesteld zou worden omdat ik tussen de bevalling en het begin van de pil (4maanden )niet ongesteld ben geweest. 5 maanden later werd ik ongesteld.Duurde helaas 3 weken. Anderhalve maand later werd ik weer ongesteld. Duurde dit keer maar een weekje. Heb er geen bijwerkingen van. Voel er eigenlijk niets van. Had ik bij andere pillen wel,omdat ik nogal op het oestrogeen hormoon kan reageren Enige nadeel vind ik dat je dus van te voren niet weet of je ongesteld word en wanneer. Heb dus altijd maandverband bij me. O ja en niet zwanger dus betrouwbaar haha
Na mijn dochter werd ik om de week een week ongesteld. Na een half jaar werd dit 'normaler' en zat er meer tijd tussen. Na na mijn zoon is het redelijk normaal. De eerste keer 2 weken ongesteld geweest, nu gewoon een weekje elke maand... Vond het niet erg, want heb geen migraine meer en daar heb ik veel voor over!!
Hoi, Ik slik cerazette vanaf 6 weken na de geboorte van mijn zoontje. Dit is vanaf half april, ben niet meer ongesteld geweest. Ik heb geen bijwerkingen en niet zwanger geworden dus hij lijkt me betrouwbaar ... ik lees hier dat je dus wel gewoon ongesteld kunt zijn, maar ik ben het dus niet, terwijl ik na de geboorte van mijn zoontje en voordat ik met cerazette begon, al wel een keer ongesteld geweest, maar na het gebruik van cerazette dus niet meer... Groetjes, Mamavanwilliam
Ik heb de cerazette 4 jaar lang geslikt. Geen menstruatie in al die tijd en geen bijwerkingen en ook niet zwanger.
Ik heb de cerazette geslikt icm de BV die ik de kinderen gaf. Bij de oudste negen maanden geslikt en uiteindelijk maar 8-10 weken BV gegeven. In die negen maanden heb ik drie keer 1 of 2 dagen "gevloeid".... naja vloeien was het niet eens. Denk dat ik de hele dag met 1 tampon toe kon. Bij de tweede heb ik een half jaar geslikt en 10-12 weken BV gegeven. In dat halve jaar heb ik vier keer behoorlijk hevig gevloeid, zelfs zoveel dat ik een aantal dagen echte iedere anderhalf uur mn tampon moest verwisselen omdat ik anders doorlekte. Maar wel veilig, ondanks dat ik niet heul zorgvuldig slikte. Slikken in de zin van "op een vast tijdstip"
Ik heb ongeveer 10 wkn cerazette geslikt. Vanaf het begin vrijwel dagelijks beetje vloeien, zelden een dagje niets . Dat heb ik 10 wkn volgehouden en toen was ik er helemaal klaar mee! Daarna 10 wkn niet ongesteld geweest, voordat mijn eigen cyclus de boel weer oppakte. Ik vond het dus niets, maar ik denk dat-ie voor mij te licht is. Ik had namelijk ook doorbraakbloedingen bij de gewone microgynon 30. (maar verder overigens ook niet zwanger)
Ik heb deze beide keren geslikt bij de meiden....bv gegeven en nooit ongi geweest! Geen bijwerkingen....
Ik heb hem in combinatie met borstvoeding een half jaar geslikt. Al die tijd geen menstruatie . De enige bijwerking bij mij was dat ik een libido van 0,0 had. Daarom was ik hem zo beu dat ik ermee gestopt ben. Het heeft 3 maanden geduurd eer mijn normale cyclus weer op gang was, al kan de borstvoeding hier natuurlijk ook aan bijgedragen hebben.
Slik het sinds 3 weekjes, en heb sinds die tijd elke dag bloedverlies. Niet veel maar het is er wel. Heb er geen bijwerkingen van gelukkig. Na m'n vorige bevalling heb ik het 10 maanden geslikt, niet zwanger, geen bijwerkingen en niet ongesteld.