constant lage temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lolake, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolake

    Lolake Actief lid

    24 mei 2007
    203
    0
    0
    hoi iedereen,

    Ik houd ook mijn temperatuur bij. Vorige maand waren het serieuze schommelingen van dag tot dag bv van 36,8 naar 35,9.
    Deze maand zijn het veel minder schommelingen maar mijn temperatuur is op zijn hoogst 36,2 maar meestal 35,6 en 35,8.
    Dus ik zit meestal onder de 36 en heb hier naar anderen hun temperatuurkaarten gekeken en die gaan daar niet onder.

    Weet iemand wat dit kan zijn? Zou ik naar dokter moeten?
    groetjes, T
     
  2. wieffie

    wieffie Fanatiek lid

    26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik denk niet dat je met een lange temp naar de dokter hoeft. Volgens mij verschilt het gewoon van persoon tot persoon. Ik zie dat je wel al in ronde 17 zit. Je zou daarom wel misschien een verwijzing kunnen vragen als het aldoor maar niet lukt.
     
  3. Lolake

    Lolake Actief lid

    24 mei 2007
    203
    0
    0
    Dag Wieffie,

    Bedankt voor je reactie. Ik zal misschien constant een lagere temperatuur hebben.
    En ik ben bij dokter nog niet buiten geweest. Heb ook al een operatie achter de rug. Nu lijkt alles rustiger en normaler te verlopen en hoop ik met tempen eindelijk zwanger te geraken.
    Bedankt voor je bezorgdheid.
    groetjes,L
     
  4. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

    Ik zit altijd rond de 36, dus ook niet echt hoog. Gisteren had ik een uitschieter van 35,6, maar meestal zit ik tussen de 35,9 en de 36,1. Ik heb eerdere cycli ook echt een jojo temp kaart gehad, er was echt niks uit te halen. Vorige maand ben ik pas op dag 25 gaan tempen omdat ik ongesteld dacht te worden (dat duurde toen nog 5 dagen) en toen had ik ineens continu een temperatuur rond de 36,5. Heel apart. Deze cyclus begin ik weer met tempen en ben benieuwd of ik wel wat ontdek. Maar het verschilt inderdaad per persoon, en als je rectaal meet zit je ook hoger dan wanneer je oraal meet (dat doe ik).

    Succes!
     
  5. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    rectaal meten dan is de temp wel nauwkeuriger dus dat zou ik doen, dan krijg je een zuiverder beeld zeggen ze.

    xxx joyce
     

Deel Deze Pagina