Hoi dames, Maakt het uit wanneer je een zwangerschapstest doet of moet het met ochtend urine? Of wat is beter? Bedankt voor jullie reacties?
In principe zou je het elk moment van de dag kunnen doen, maar het moet echt wel zo zijn dat er 4 uur tussenzit met plassen... Anders is het niet geconcentreerd genoeg... Daarom is het verstandiger om smorgens te testen omdat je urine dan het meest geconcentreerd is...
Hoi Delilah, Ga je testen? wat spannend!. Ik zal voor je duimen. Ik heb besloten om nog een maandje te wachten met ronde 1. In Januari begin ik namelijk aan een nieuwe baan en mijn huidige baan brengt nogal wat onrust met zich mee. Ik wil toch eerst wat meer rust in mijn hoofd, voor ik de stap neem. succes met testen groetjes
Hoi hoi! Ja ik heb al sinds mijn eisprong van die vage klachten en mijn menstruatie is nog niet gekomen dus wil er wel een test op wagen erg spannend inderdaad! Bedankt voor het duimen Jij en iedereen hier natuurlijk ook heel veel succes!
het schijnt niet meer uit te maken maar ik doe het altijd als ik wakker word, dan is het toch geconcentreerder en ik wil graag een duidelijke streep zien... Miek
Ik heb 1 dag na nod 's avonds getest (wist toen nog niet dat het 1 dag na nod was), we hadden die dag een lange autorit achter de rug en ik had niet veel gedronken. De test was wel duidelijk, staat ook een foto in mijn album. Had geen zin meer om te wachten, ook omdat ik het gevoel had dat ik zwanger was.
whaaaaa je meent het niet wat leukkkkkk gefeliciteerd meidddddd hahaha ik zit zelfs hier helemaal te lachen enz van blijschap voor jou
Hey, dankjewel voor je berichtje en ik snap gewoon dat je blij bent, hahaha maakt niet uit hoe je het schrijft!
Ik zou het ook s'ochtens doen ,maar zo te lezen hoeft het al niet meer Gefeliciteerd joh en geniet ervan!
Bedankt allemaal! Ik heb dus de hele middag niet gedronken en 4 uur na mijn laatste toiletbezoek getest, had in 3 sec. een hele dikke plus!
Kom net binnenvallen...... Maar van harte gefeliciteerd. Wat geweldig leuk voor jullie. Geniet ervan en wens je een fijne zwangerschap toe.
Ja dat vind ik het pijnlijke aan het goede nieuws, ik in een keer terwijl ik inmiddels meiden heb leren kennen hier die al jaren "bezig" zijn... Helaas heb ik het niet voor het zeggen, dan was iedereen hier zwanger geweest! Iedereen succes !