Hey dames, Mijn dochter heeft twee tandjes! Maar met elke voeding bijt ze op mijn tepel, en meerdere keren! Doet echt zeer... Tips?
Mijn zoontje heeft inmiddels ook 2 tandjes en heeft me nu ook al een paar x gebeten! Wel heb ik 'ondekt' wanneer hij het doet, namelijk als hij net klaar is met drinken maar nog wel even lekker wil sabbelen... En daar hoort tegenwoordig ook kauwen bij, haha! Wat ik dan doe is loskoppelen en tegen hem zeggen dat hij niet mag bijten! Hij is nog maar 6,5 maand dus hij zal er denk ik nog niet echt veel van begrijpen, maar ik denk dat hij op den duur het wel doorheeft dat zodra hij bijt, ik hem loskoppel en zeg dat het niet mag... Succes ermee, want het is inderdaad niet echt prettig!
Hier 2 boven en twee onder. Dochtertje beet tijdens en paar dagen na de eerste twee. Toen poos niets tot ze de ander twee kreeg. En blijft maar bijten, ik ben gelukkig snel genoeg voordat ze doorbijt. Een keer echt goed bloed gehad brr. Ze krijgt geloof ik nog meer dus misschien daarom. Zij vind het geweldig! Ik houd meteen op met voeden! Probeer het later weer. Ook geef ik haar vaak na het bijten even tandjes gel of poeder, ze bijt vaak als het pijn doet en als ze klaar is
Als Milan bijt, dan steek ik een vinger tussen zijn kaakjes want anders kom ik niet los en stop er even mee!!
Opnieuw laten happen door eerst.met je pink voorzichtig tussen zn kaakjes te komen. Maar het kan inderdaad even pijnlijk zijn Ik ben toevallig net.helemaal gestopt met de BV na 15 maanden. De eerste tandjes waren er met 5 mnd en de rest volgde snel, maar heb er na de eerste scherpe tandjes geen last van gehad. En inmiddels heeft hij al 10 tanden en 4 kiezen
vinger in het mondje haken. vinden ze niet leuk, maar je moet je geen pijn laten doen. en niet bang zijn om weer te voeden. het is iets tijdelijks. ze hebben er nog geen idee van dat tandjes zeer doen bij mama en ze proberen een beetje uit