eerste werkdag en zoonlief drinkt niet

Discussion in 'Borstvoeding' started by eeneneen isdrie, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

Jun 1, 2010
    342
    5
    18
    Nou mijn eerste werkdag is halverwege en ik hoorde dat mijn zoon net aan 40 ml over de hele ochtend gedronken heeft.;)

Het ligt niet aan het flesje, want daar heeft hij zaterdagavond 3 voedingen gewoon mee gedronken. Maar waarschijnlijk aan het feit dat het vriezermelk is. We hebben in mijn verlof ook wel vriezermelk gegeven en dat ging ook niet echt, maar we dachten dat hij dan waarschijnlijk niet zoveel honger had. Verder bij de oudste nooit last van gehad, dus niet over nagedacht.

Maar is dit op te lossen? Want ik heb natuurlijk niet voor Jan Doedel een vriezervoorraad van 5 liter....;) (klein beetje overproductie)
    Uithongeren?(dat doet hij zelf nu natuurlijk al) Mengen met verse melk?
    Zijn er meer eigenwijze fijnproevertjes in allesetertjes veranderd?;)

2. eeneneen isdrie

Jun 1, 2010
    342
    5
    18
    niemand tips en truuks? jammer, dan gaan we het maar gewoon proberen!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    De dochter van mijn vriendin deed dit ook... En toen ze thuis kwam heeft ze het dubbel en dwars ingehaald. Het heeft even tijd gekost maar het is goedgekomen dus inderdaad weer proberen. Ik snap dat het vervelend is maar ze moeten er even doorheen. Succes en hopelijk kan je je wel goed op je werk concentreren!

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mijn zoon deed dit ook toen ik begon met werken. Dronk bijna niks bij de oppas, max 50 ml. Hij bleef rustig wachten tot ik thuis kwam en dronk dan extra veel bij mij als ik thuis was.
    Gewoon blijven proberen en uiteindelijk gaat het beter. Mijn zoon drinkt nu wel alle bv flessen leeg.

5. eeneneen isdrie

Jun 1, 2010
    342
    5
    18
    Ik was ook niet bang dat hij van de honger omkwam hoor:D
    ik wilde eigelijk alleen horen dat het vaker voorkwam en dat het na een paar dagen gewoon goedkwam.;)

vandaag ging het inderdaad al een stuk beter, maar verse melk gaat een stuk sneller en makkelijker. hopelijk weten we na volgende week hoeveel voedingen van hoeveel ml hij op mijn werkdagen gaat drinken.:D

Share This Page