Ja ik ben blij. We zijn nog maar heel kort zwanger maar hebben onze eerste "grote" aankoop zojuist gedaan via internet. We hebben de maxi cosi alvast besteld. We zijn gegaan voor de Maxi Cosi Pebble Steel Grey model 2011. Wat vinden jullie ervan?
Ja echt heerlijk! Kunnen hem pas in week 32 ophalen helaas maar goed, hij is besteld dat scheelt al zoveel Vinden jullie het ook "dom" dat iemand bij 5,5 week zwangerschap al een maxi cosi koopt?
Vind je jezelf dom? Haha, nee hoor... Ik vind dat je er best een beetje vanuit mag gaan dat het allemaal goed gaat. Er zijn trouwens winkels waar je het gewoon terug kan doen mocht er toch iets niet goed gaan in je zwangerschap (babydump heeft dat o.a.) Wij hebben met ruim 9 weken de kinderwagen al besteld. Wel na de eerste echo, maar toch. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Dom?? Dat mag ieder voor zich weten toch?! Ik ban alle 3 de zwangerschappen na de 12 weken echo pas wat kleine dingen gaan kopen en na de 20 weken echo hebben we de grote dingen aangeschaft. Deels om zeker te zijn dat alles goed zat en deels omdat het leuk was dingen op "kleur" te kopen.
mooi!! heb hem zelf ook in brown earth, vind het echt een mooi ding en ach, leuk toch om alvast wat aankopen te doen, voorpret!
Super maxicosi wij hebben hem in het zwart en hebben hem nu een maand in gebruik bevalt helemaal super! Gefeliciteerd hoor!
Nee hoor, helemaal niet. Ik had de maxicosi al in huis voordat ik zwanger was . Ik vind het heerlijk om af en toe wat te kopen, ipv straks alles in 1 keer. Het duurt allemaal al lang genoeg (ben nogal ongeduldig haha) en zo geniet ik er het meest van. Lekker doen waar jij je goed bij voelt! PS. Hij is mooi de maxicosi
hij is erg mooi - en nee, ik had het zelf niet gedurfd. Maar verder, lekker doen... ander dingetje is alleen wél dat je bij véél kinderwagens de maxicosi erbij krijgt of met flinke korting erbij kan kopen... dus wat dat betreft was het misschien niet handig (sorry- maar dat zie je anders straks zelf misschien ook nog wel) . Maar het is zéker een mooie zeg. Ook één die je prima door kan gebruiken bij een mogelijke 2e (ja ja is nog ver weg haha)
@ Athina dank je voor de reactie. Ieder zijn eigen Maar...weet dat je er soms eentje bijkrijgt maar dan niet deze en deze wilden we graag dus vandaar
Hij is idd mooi ja, heb deze kleur in de vervolg Autostoel tobi. De stof blijft mooi. Dom? Nee hoor vind ik niet. Je moet lekker doen waar je je goed bij voeld.
Weet je...die maxi cosi moet er toch komen, of het nou nu goed gaat of de volgende keer. De natuur bepaald...al zou ik nu de complete baby uitzet al in huis hebben. Natuurlijk is de kans aanwezig dat het fout gaat maar daar wil ik niet telkens mee bezig zijn...wil gewoon genieten en dat doe ik door alvast iets te kopen voor onze lieve kleine beeb
mooie maxi cosi wij hebben precies dezelfde hahaha.. en of het nu 'dom' is om al spullen te kopen, dat wil ik absoluut niet zeggen.. je moet gewoon lekker je gevoel afgaan.. veel voor-shop-plezier
Gefeliciteerd en mooi hoor de maxi cosi! Ik kocht een paar dagen na de test al kleertjes dat is volgens sommigen ook niet slim omdat je niet weet of het goed gaat. Maar ik kon mezelf niet bedwingen ik MOEST iets kopen. Zeker omdat wij al zoveel kraamvisites van anderen hadden gehad waarvoor ik iets gekocht had. Nu was ik aan de beurt. Heb het niet aan mijn vriend verteld, althans pas een paar weken later.. Hij verklaarde me ws anders voor gek! En wat anderen zeggen in de meeste gevallen kan je kostenloos annuleren of retourneren als je zwangerschap teleurstellend verloopt zoals de meeste winkels dat noemen.
Helemaal goed om te kopen hooor.. De voorpret is al erg leuk! Wij hebben ook voor ons dochtertje de Pebble maar dan van 2010. Wij hebben gelijk de familyfix erbij gekocht, ideaal!! Daar werd ik pas vrolijk van.. Nu is de 2e op komst dus kunnen we hem weer van zolder halen straks