Vraagjes over miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door prinseskiara, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinseskiara

5 okt 2012
    58
    0
    0
    Vries
    Hallo,

Vorige week zaterdag kreeg ik een echo ivm bloedverlies.
    Wat hierop te zien was, was niet goed. een klein zakje wat overeen kwam met 4+5w. ipv plm. 9weken.
    Heel erg schrikken en verdrietig natuurlijk. Later begon het bloeden wat door te zetten en vorige zondag is alles los gekomen.

Nu bloed ik alleen nog heel vreemd (vind ik). donderdag was het compleet gestopt, vrijdag weer een beetje en zaterdag laat in de middag weer helderrood.
    Nu was ik benieuwd zijn er meerdere die dit ook gehad hebben?
    en spreek je nou van het bloeden compleet gestopt? als er echt een aantal dagen niks meer is, of als het alleen nog wat bruin afscheiding is?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb dit de laatste keer ook gehad. Toen het bloeden gestopt was, begon het na een paar dagen weer opnieuw. Soms zelfs met stolsels en een andere dag weer niets of wat bruins.
    Krijg je nog een controle echo? Bij mij zagen ze bij de controle na 2 weken nog bloed zitten en na 1 menstruatie was het weg, maar heb nog steeds wel eens last van bloed of bruin. Steeds na mn eisprong stopt het. Kan geen kwaad volgens gyn.

3. MemberC

MemberC Nieuw lid

23 feb 2014
    2
    0
    0
    Ik heb sinds een week bloedverlies en geen buikkrampen. Wel heel misselijk en gauw moe. Nu heb ik vorige week contact gehad met me VK en die zei dat geen kwaad kon. Nu is het nog steeds en ga ik morgen weer bellen. Ben nu 8weken zwanger en heel onzeker dat het toch verkeerd gaat..Heeft iemand hier ervaring mee?

4. prinseskiara

5 okt 2012
    58
    0
    0
    Vries

Nee krijg geen controle echo, heb zaterdag begin van de middag telefoongesprek gehad.. Maar om nu gelijk alweer te bellen voel ik me ook zo bezwaart....

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Vervelend is dat hé, dan ben je toch ergens ''bang'' dat het toch niet helemaal schoon is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor.. Ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad en ook hier is het bloeden weer opnieuw begonnen.. Volgens mijn verloskundige is dat heel normaal, maar als je er niet fijn bij voelt kun je altijd even bellen, hoef je je absoluut niet bezwaard over te voelen!

6. prinseskiara

5 okt 2012
    58
    0
    0
    Vries
    @Silverwings nee dat bezwaart voelen 'weet' ik ook wel maar krijg dat gevoel niet van me af... ach ik heb mezelf nu voor genomen als het weer ineens helder word dat ik toch maar ga bellen..

Deel Deze Pagina