ik was van het weekend bij mijn zusje en die heeft zo'n airfryer geval gekocht en na wat te hebben geproeft was ik best enthousiast, het was knapperig (verwachtte ik niet!) en lekker en dat gedoe met vet vervangen e.d. ben ik ook zo zat ALLEEN nu kan je overal wel die kleinere types kopen (mijn zusje is single dus voor haar geen probleem) maar je hebt ook een XL versie (zag ik op de philips site) maar die zie ik dus nergens te koop!! Zo irritant, ik wilde hem graag voor de feestdagen halen, lekker voor de snackjes in te doen... maar kan hem dus niet krijgen. Ik denk dan word het tijd voor de ZP krachten ik heb zelf al e.e.a. gegoogled maar kan het niet echt vinden, wie weet (online of niet) waar je zo'n ding kan kopen. Het is dit type: Philips Online Shop Nederland - Airfryer - Avance Collection Heteluchtfriteuse airfryer XL met Rapid Air-technologie - HD9240/30 de HD9240 dus iemand enig idee?
Geen idee nog nooit gezien.. Maar wij hebben de gewone versie en er kan toch best wel wat in voor ongeveer 3/4 personen friet (normale portie)
mijn ouders hebben de gewone versie en daar konden we met zijn 4e gewoon uit eten zeg maar maar ik moet zeggen dat ik er niet zo'n fan van was, de echte vetpan zeg maar vind ik persoonlijk lekkerder zeker ook omdat in dei airfrye niet alles kan (ondanks hun beweren dat er veel in kan wat dus uit ervaring totaal niet te eten was nadat het erin was geweest)
Alles wat wij erin gestopt hebben komt er wel goed uit.. Kaassouffle, hamburgers, loempia, kippenpootjes, frikandellen, mini snacks, kroketten alleen moet je bij de kroketten wel opletten dat ze geschikt zijn voor airfryer (van mora) anders zijn ze idd niet te eten.. En friet moet je lang genoeg bakken voor knapperigheid wij gebruiken gewone friet niet speciaal oven friet ofzo.. Maar het ene merk gaat beter dan het andere
wij zijn blij met de airfryer (Philips), alles komt er bij ons goed uit hoor! Verschil met activy ofzo (tefal) is dat die een draai arm heeft. dus kroketten ect kunnen daar niet in maar wel weer roerbak gerechten die niet in de airfryer kunnen. is net wat je voorkeur heeft.