Nu zit ik het me toch af te vragen. De innestelingsbloeding. Je leest er verschillende verhalen over. Kort lang, bruin, rood, zwart, druppeltjes, net als beginnende menstruatie of wat roze afscheiding. Je word er niet echt wijs uit... Dus dan maar aan jullie vragen; Hoe zag jullie innestelingsbloeding eruit? Ik verlies nu een heel klein beetje bruin/rood. Voor mij al het teken dat de menstruatie eraan komt maar de klachten die ik erbij heb laten me toch in twijfel (misselijk, geen eetlust, maagzuur, steekjes/kriebels in lies.. én 4 dagen voor originele NOD) en dus ging ik wat opzoeken maar dat werkt dus ook niet
ik had 2 dagen voor mn NOD bruine/lichtroze afscheiding, had het alleen maar 's avonds, de dag erna was t weg
Hier bij de eerste 3 druppels oud bloed... Ik dacht dat de ongi begon... Bij de 2e heb ik geen bloed verloren..
op nod een beetje bruinverlies in de ochtend.. maar in de middag werd het al weer meer normale afscheiding.. na een paar dagen nog een keer een beetje bruinverlies. en daarna niets meer..
ik heb wat slijm gehad en daarbij leek net of er kleine bloedvatjes tussen zaten heeel klein beetje dat was bij mij de innestellingsbloeding.