Vraagjes over Quinny Buzz wandelwageninzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danabelle, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Ik wil de wandelwageninzet voor de Quinny Buzz (3) gaan gebruiken, maar:
    - Moet ik direct al die veiligheidsbeugel gebruiken? Lijkt mij niet nodig..?
    - Er staat in de handleiding dat de voetensteun verstelbaar is. Ik kan hem inderdaad omhoog zetten, dan klikt hij vast in die stand, en als ik dan de knoppen weer indruk klikt hij los en valt hij naar beneden. In de lage stand kan ik hem niet vastzetten, hij kan dan omhoog wippen en valt dan gelijk weer naar beneden zeg maar. Klopt dat wel?
    Alvast bedankt voor het meedenken.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Verplaatst naar babyuitzet.

Lotte

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou de veiligheidsbeugel wel meteen gebruiken, waarom niet?
    Als de gordels om wat voor reden losgaan, dan valt je kindje zo uit de wagen!
    In de lage stand gaat de voetensteun volgens mij niet vast, maar dan hebben ze de voetjes erop en dan geeft dat niet, denk ik?

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt voor het meedenken. Ik gebruik de wandelwageninzet de komende tijd alleen in de ligstand, mijn meisje kan nog niet zo goed zelf zitten namelijk. Dus dan ziet het er ook zo raar uit met zo'n beugel, zo onnodig?
    Als ik de handleiding zo lees klopt er iets niet met die voetensteun denk ik.. Maar voor de dames die ook die wagen hebben, 'bungelt' die voetensteun ook los als je hem naar beneden laat hangen? Het lijkt me zo dat je kindje daar mee gaat klieren als het wat groter is? Dan moet je hem toch vast kunnen zetten op de lage stand, lijkt me?

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier bungelt hij ook!

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt voor je reactie daantje22! Off-topic: wat is jouw zoontje hard gegroeid zeg! Wow!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb zelf een bugaboo, maar heb die beugel er nooit voor!
    Vind het niet nodig en alleen maar onhandig bij het in en uit halen van mijn dochter uit de wagen.

8. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Beugel is niet noodzakelijk. Ik deed er een speeltje aan toen mijn dochter groter werd. De wagen is wel meer 'af' met beugel. De voetensteun 'bungelt' hier ook. :D

9. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ja, dat voetsteuntje vind ik ook raar, hier hetzelfde. En onhandig. Ze is nu eigenlijk te groot voor dat steuntje omhoog, maar met die kou zit ze in die "slaapzak" die er bij hoort en daarin glijdt ze naar beneden. Dus dat steuntje omgoog zodat ze er niet uit glijdt.

De beugel gebruikte ik toen ze klein was ook niet. Inmiddels is ze een stuk actiever en zit ze rechterop. Hij zit hij er nu dus wel op, al bungelt hij soms ook los. Ik vind hem vooral handig om plastic tasjes aan te hangen tijdens het winkelen! ;) (aan de zijkant, natuurlijk)

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vond die stang juist erg handig bij de quinny zeker omdat hij aan 1 kant vast kan blijven zitten terwijl je hem losmaakt. Nu kan je hem naar beneden draaien en je kleintje erin zetten. Ik hing er iets van speelgoed aan en als de kleine met het gezichtje van me af zat had je toch iets van "beveiliging" dat er niet iemand in de wagen kan vallen. Ik heb nu een buggaboo voor ons derde kindje en die beugel is echt heel onhandig. Deze moet je echt helemaal los halen wat ook nogal onhandig gaat maar toch doe ik hem er wel steeds op gewoon voor de veiligheid.

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb die beugel er altijd in zitten (en haal hem zelfs niet los met in- en uittillen van m'n ventje).
    Die voetensteun gaat bij ons wel vast, ook in de lage stand!

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gebeld naar Quinny zelf en daar zeiden ze dat het klopt dat de voetensteun niet vastgeklikt kan worden in de onderste stand. Hij hangt dan gewoon 'los' te hangen.
    Die beugel.. Ik heb hem er nu nog niet op gedaan, dochter zit nu ook nog met haar gezichtje naar me toe. Vind ik op dit moment prettiger.

Deel Deze Pagina