ik weet het niet meer....zoon altijd ziek...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meisje26, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hallo dames,
    Hier even een noodkreet van een bezorgde moeder. Mijn zoontje is sinds vorig jaar septmeber doorlopend ziek, altijd aan zijn ;luchtwegen en oorontstekingen. Nu heeft hij in februari buisjes gekregen en is de neusamandel verwijderd, toen ging het drie weken heel goed. Nu heeft hij sinds vorige week weer oorontsteking en dus weer een kuur, het mannetje is hier zo ziek van, eerst liep uit het ene oor de pus en viezigheid en nu sinds deze week komt er ook veel pus uit het andere oor. Nu kan de pus tenminste wel weg door de buisjes. Maar hij is zo uit zijn doen, huilt en dreint heel de dag door en ik ben nu bang dat we weer terug bij af zijn....ik weet het af en toe echt niet meer en word inmiddels ook gek van het gehuil heel de dag en vaak ook nacht....in mei hoeven we pas op nacontrole bij de kno maar ik denk dat ik maandag ga bellen om eerder een afspraak te krijgen want dit is geen doen meer. Zelfs mijn dochter word gek van zijn gehuil en klaagt hierover, en tja ik kan het haar ook niet kwalijk nemen. Als hij niet ziek is is het zo'n leuk lief en vrolijk mannetje en dat wil ik gewoon terug....het lijkt wel een gebed zonder end af en toe....
    wie heeft dit ook meegemaakt dat een kindje zelfs na buisjes plaatsen en neusamandel verwijderen toch weer oorontsteking krijgt..en ziek is...
    liefs M

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi..

Ik herken je gevoel.. Mijn zoontje is 27 febr. geopereerd aan zijn neusamandel. Dat zou o.a. zijn oor klachten wegnemen.
    Het heeft inderdaad veel klachten weg genomen (zijn amandel was zo groot, dat hij niet door zijn neus kon ademen en dus niet uit een rietje drinken etc) maar sinds deze week is zijn oor weer aan het rommelen en heeft hij weer vocht achter zijn trommelvliezen. We moesten eigenlijk 11 april op controle, maar heb gebeld en nu 28 maart. W.s. worden er bij hem ook buisjes geplaatst, maar dat horen we dan wel.. (baal zo dat het niet tegelijk is gedaan!) Wij hadden een week of twee ons vrolijk kereltje terug en nu.. Hij is zo aanhankelijk, huilerig, 's morgens onwijs vroeg wakker van de pijn..

Ik vind het momenteel erg vermoeiend..

Wat ik je nog wel wil zeggen; dat de neusamandel verwijderd is en hij buisjes heeft wil niet zeggen dat hij geen ontstekingen meer krijgt. Door de buisjes wordt de grootste druk eraf gehaald (en dat de troep eruit kan) en de neusamandel kan niet meer voor irritatie zorgen. Maar ontstekingen kunnen ze 'gewoon' krijgen..

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geen ervaringen met buisjes en neusamandelen verwijderen maar hier wel een meisje wat al vanaf september aan het kwakkelen is met de gezondheid.

Ze heeft 4 blaasontstekingen gehad en de bijbehorende ab-kuren en heeft nu nog een onderhoudsdosering AB. Daardoor is haar weerstand heel laag en pikt ze alle virussen op die rondzwerven (behalve de waterpokken), ik hoop dat het beter gaat nu het mooie weer eraan komt en anders weet ik het ook echt niet meer.

Heel veel sterkte!

4. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    He TS, wat rot allemaal voor jullie!! Wat Neeltje zegt is helaas waar: buisjes erin en neusamandel eruit betekenen jammer genoeg niet dat je geen ontstekingen meer krijgt... Wij hadden net zo'n verhaal (7 keer oorontsteking voordat hij 9 maanden was), en zijn eind september met ons zoontje (nu 14 maanden) bij de KNO arts geweest. Die vertelde ons dat hij wel buisjes kon plaatsen, maar dat het feit dat hij naar de kdv ging het effect daarvan teniet zou doen (oftewel hij zou gewoon nog steeds oorontstekingen krijgen, alleen zou er wat minder druk op z'n oortjes zijn). Wij hebben er toen voor gekozen hem van de kdv af te halen (wij konden dat gelukkig regelen), en sindsdien gaat het beter: hij is nog maar drie keer verkouden geweest sindsdien en heeft geen oorontstekingen meer gehad. Maar ja, dat was dus alleen mogelijk omdat wij het toevallig zelf konden regelen met de opvang, dat moet wel kunnen natuurlijk. Zou inderdaad even naar de KNO arts bellen, en zeggen dat het toch niet lekker gaat, misschien hebben zij nog tips! Sterkte!!!

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook problemen met oren sinds september. in sept/okt/nov 3 maar oorontsteking (en tussen no 2 en 3 nog de buisjes gekregen). Ging goed, tot half feb. toen weer 3x achter elkaar oorontsteking. No 1 en 2 deze keer alleen een loopoor, maar no 3 echt een week goed ziek. We zijn nu weer onder behandeling van KNO. Daarnaast loop ik nu bij een acupuncturist met hem, om zijn weerstand wat op te krikken. Doet mij zelf erg veel goed, vandaar met hem ook heen gegaan ben. Met 4 a 5 keer moet je daar verbetering zien. En as woensdag weer terug op nacontrole KNO.

6. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Ons dochtertje sukkelt ook al lang met vele oorontstekingen onstoken amandelen ed.. We zijn nuvdoorgestuurd naar de kinderarts omdat dit blijkbaar ook kan duiden op allergieen.. Misschien heb je r wat aan.. Sterkte

7. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier ook een mannetje wat altijd ziek was ik heb hem op advies kinderarts en kno arts van kdv afgehaald en toen was het probleem opgelost. Ik ben sinds dien 's avonds gaan werken ook niet echt gezellig maar van continu een ziek kereltje werd ik ook niet vrolijk. Ga het over een jaartje weer proberen of het dan wel gaat.

succes groetjes kim

ps hij is nog wel een verkouden of zo maar heeft niet continu koorts meer

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zou bij ons dus geen optie zijn.

9. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Tja dat is helaas hier geen optie, hij zal toch naar het kdv moeten.....

Deel Deze Pagina