Hoe gaat het nu met de slaapjes en het drinken? Hopelijk beter en heeft wat extra uurtjes slaap voor jou ook goed gedaan!
Lief dat je het vraagt. Het drinken gaat eigenlijk gewoon goed. Qua tijden kom ik best oké uit, ik geef nu 6 x 150 en 1 x 90. Dat kleinere flesje is omdat er maar 2 uur tussen het ene en andere flesje zit. Tot nu toe gaat dat prima, ik laat er overdag dan ongeveer 4 uur tussen zitten en snachts laat finn er de ene x 4 en de andere x 5 uur tussen zitten. Het slapen gaat sam sam. Tot gisteren niet meer in bed geslapen behalve snachts. Gisteren middag na visite notabene ineens in z'n bedje slapen na 15 minuutjes huilen en troosten. 's avonds was het ook gelijk over, en was het weer strijd. Snachts best aardig in z'n bedje geslapen, om half 6 (half 8 weer flesje). Huilen zonder duidelijke reden. Dus zoals de voorgaande dagen bij me in bed genomen en dan is het stil. Ik heb zelf het idee dat hij de nachten een beetje te lang vind qua alleen zijn. Nu ligt hij stom toevallig niet ingebakerd op z'n buikje in bed. Ik had hem in de draagzak en hij sliep zo lekker. Ik dacht ik probeer het ff en hij ligt nog even te pitten! Dus echt sam sam. Gaat niet slecht maar kan wel beter. Moet stiekem altijd lachen dat de boef goed reageert op drukte en visites. Vaak slaapt ie dan het beste