34 weken zwanger en uitgaan.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chulita, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    hallo iedereen,

ik wil graag morgen naar een festival in ahoy..het begint van 18:00 tot 04:00 natuurlijk blijf ik niet tot het einde..

maar ik ben inmiddels 34 weken zwanger en zit nu echt te twijfelen of ik moet gaan of niet.

wat hadden jullie gedaan?zouden jullie gaan of niet?
    en wie is er nog zo laat in de zwangerschap uitgeweest?waar veel lawaai en harde muziek werd gedraaid?

Julliette

2. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    niemand?

3. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    hey hallo,

Ik persoonlijk had het niet gedaan maar als jij zo iets hebt van ik wil daar graag heen dan doe je dat toch.. Ik ben zelf niet zo'n feestbeest om naar festivals te gaan vandaar.. Veel plezier als je er heen gaat;)

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik zou persoonlijk niet zijn gegaan. Maar als je je verder goed voelt: waarom niet denk ik dan.

Heel veel plezier mocht je toch gaan.

Groetjes

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik was 10 dagen overtijd en toen ben ik in de kroeg nog volop oud en nieuw wezen vieren :) we waren toen pas om 600 'smorgens thuis :)
    's avonds braken me vliezen op 1 jan.

6. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Zolang jij je er goed bij voelt waarom niet? Als het niks is sta je toch zo weer buiten.

Groetjes Willes

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ga nog steeds wel lekker op pad, ook wel tot 's avonds heel laat. Ben nu ruim 37 weken. Het is maar net hoe je je voelt.

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou ook niet gaan, maar was dan ook niet bepaald in staat om langer dan 10 seconden op mijn benen te staan bij 34 weken ;)

9. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ik denk dat je dat ook lekker zelf moet weten. Als jij je jezelf er goed bij voelt, zou ik vooral gaan hoor. En lekker genieten natuurlijk ;) .
    Je lichaam geeft het vanzelf wel aan als het teveel of te lang wordt denk ik altijd maar!

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Gewoon lekker gaan als je het aan kunt, gaat het niet kun je altijd nog naar huis.
    Ik ben met mijn dikke buik nog naar sensation black geweest en heb een topavond gehad.
    Iedereen reageerde heel leuk op het feest er werd zelfs door een groepje geproost op de as housebaby.

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Als je je goed voelt gewoon doen hoor! Ik heb in mijn vorige zwangerschap gedaan wat ik wou..

dus geniet ervan!

Jooze

12. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    ik heb me besluit genomen..

ik ga maar niet..ik woon zelf niet in rotterdam de vader van de baby wel..maar ik ga geen risco;s nemen voor het geval dat er wat gaat gebeuren..

volgend jaar dan maar;)

bedankt voor jullie reactie's

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik heb zelfs met 38 weken nog een spooktocht gedaan op de camping :)

Midden in de nacht door de bossen heen noem maar op! Heb de tijd van me leven gehad.
    38,5 weken ben ik bevallen :)

Het ligt eraan hoe je zelf voelt natuurlijk!

14. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    het maakt me ook wel bang..

als je zo druk bezig bent..niet dat ik wild ga doen die avond/nacht je toch als het ware de bevalling een duwtje geeft..

laat ik het maar rustig aan doen..

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mijn vriend is dj en ik ben vorige week (36weken) nog met hem meegeweest. heb smiddags lekker geslapen en toen hield ik het heel goed vol tot 4uur. heb wel rustig aan gedaan en heb niet staan springen ofzo.
    liefs doris

16. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik zou het absoluut niet doen, als je weet dat de baby erg goed geluiden van buitenaf kan horen. En je weet maar nooit als je een duw krijgt van een of ander dronkaard.

Deel Deze Pagina