hallo dames, ik ben alweer een jaar aan de pil nu heb ik de laatste 2 maanden een doorbraakbloeding gehad deze maand niet maar nu ben ik al 6 dagen overtijd en een negatieve test. ik snap er niks meer van en de ah zegt gewoon doorslikken vanaf maandag en kijken of ik volgende maand ongi word.ik heb donderdag wel een heeeel klein beetje bruinverlies gehad maar dat was na 2 keer vegen weg,heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik nu het beste doen?
toch nog een testje doen want niet ongi worden met de il slikken dan denk ik als eerste aan een zwangerschap!
ik zou vandaag eens kijken of ik er 1 kan kopen,is het weer negatief dan mag ik de dokter wel bellen voor een zwaardere pil.
Hoi Imfao, Ik zou ook als eerste denken aan een zwangerschap alleen uit ervaring weet ik ook dat tijdens het gebruik van de pil (of nuvaring) je menstruatie op een bepaald moment heel minimaal of zelfs kan uitblijven. Zelf heb ik dit ook gehad, ik werd gewoon niet meer ongesteld. Telkens in de stress (toen wilde ik namelijk nog niet zwanger worden) maar steeds bleek ik niet zwanger te zijn. Succes ermee!
ja dat is het hem ook juist ik heb 9 jaar de pil geslikt en nooit iets aan de hand geweest maar nu dus dit en doordat ik een beetje bang ben voor een zwangerschap heb je stress dus kan het ook uitblijven.ik en mijn vriend willen op dit moment nog geen 2de kindje onze dochter heeft nog zoveel aandacht nodig,we zijn zelf ook natuurlijk een beetje bang voor weer een vroege geboorte zoals met jade.ik zie het anders wel gewoon ik heb nu de rugpijn die ik moet krijgen voor mijn nod dus wie weet komt het straks wel ik heb nog 2 dagen dan ga ik weer met mijn volgende strip beginnen.
nou nog steeds geen ongi alleen een trekkend gevoel in mijn zij,morgen moet ik weer beginnen met de pil maar ik zou wel eerst een test gaan doen voor ik ermee begin.
Misschien een beetje rare vraag maar je hebt een banner waarop staat dat Jade 1 jaar, 5 mnd etc zou zijn.. Een vlindertjesbanner dus. Maar ze is toch geen vlindertje?
ik wist niet eens wat een vlinder was maar nu begrijp ik het:ssorry ik heb hem veranderd.dank je wel voor het zeggen.