hoge wreef brede voet

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DianaL, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft een hoge wreef en een brede voet.. ik heb zn voetjes niet laten meten maar door zelf wat passen en meten ben ik daar achter gekomen.

Ik zou zn voeten nog kunnen laten meten in een betere schoenenwinkel maar aangezien meneer echt een hekel heeft dat je aan zn voetjes zit zie ik dat niet echt zitten. ;)

Nu heb ik werkelijk geen idee welke (merk) schoentjes het beste passen bij dit soort voetjes dus had gehoopt dat iemand mij hiermee kan helpen :)

Gr, Diana

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Bij van Haren hebben ze elefanten, niet te duur, goede schoenen en verschillende breedtes.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Ik zou veterschoenen of met breed klittenband nemen als hij een hoge wreef heeft. Voor de breedte zou je hem thuis op een stuk stevig papier kunnen laten staan zijn voet met een pen omtrekken. Dat uitknippen en meenemen naar winkels. Tel er aan de voorkant nog een halve cm bij op voor de uitloop (je voeten worden langer bij de afwikkeling).
    Als je die papieren afdruk in de schoenen doet, zie je vanzelf of de zijkanten omvouwen als de schoen te smal is.

4. regy

regy Lid

18 jul 2007
    12
    0
    0
    hoi
    mijn zoontje heeft een zeer brede voet
    en die draagt schoenen van track style
    zijn tot breedtemaat 6 en zijn bij de betere schoenenzaken te koop

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    mijn zoon heeft precies hetzelfde ik koop de schoenen bij van haren en de schoenen zijn van geox

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mijn zoontje heeft dat ook. Ik heb nu schoentjes met klitteband van dr. Visser, maar die zijn niet allemaal breed, dus dat is even zoeken. Hier ook een kindje die niet wil dat er iemand aan zijn voetjes komt, lekker lastig he?

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Ons zoontje van 5 heeft ook erg brede voeten en hoge wreef, ik kon altijd goed bij Durlinger en bij Dolcis slagen.

8. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Mijn dochter heeft ook een hoge wreef, bij van Haren goed geslaagd inderdaad! Goede schoenen en niet de hoofdprijs.

Groetjes Jopa1000

9. Kaatj

Kaatj Nieuw lid

25 nov 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst bij DOlCIS super leuke schoentjes gekocht voor mijn dochtertje! Heel lastig om goed te slagen voor goede schoentjes maar daar hebben ze ruime keus.

Gr

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    tja ik zou toch willen adviseren om ze wel op telaten meten. misschien een winkel waarbij het electronisch kan, dan hoeft hij alleen maar te staan.

wij hebben toevallig ook schoentjes gekocht vandaag.
    voetjes electronisch opgemeten, hier ook een breed voetje en een hoge wreef.
    we hebben al schoenen gehad van shoesme, davids style en dat ging allemaal prima, bleven qua kwaliteit ook goed.
    we moesten iedere keer echt nieuwe omdat ze te klein waren want ze zien er allemaal nog super uit.
    moet zeggen dat wij voor de schoenen niet naar de prijs kijken, want daar vind ik het te belangrijk voor.
    wij waren vandaag bij house of shoes in nijmegen, voor 2 paar ( uitverkoop) 120 euries.
    dan hebben we een paar brakkes, en track of style.
    zeker niet goedkoop,maar met zijn moeilijke voetjes ben ik alweer blij met 2 paar.

succes, joyce

11. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie tips! Hier kan ik zeker wat mee..
    Helaas nog geen schoenen gevonden maar we gaan rustig verder zoeken...

12. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Na lang zoeken heeft mijn zoontje nu schoen van het merk Jochie. Heel veel verschillende merken gepast, maar hij kwam nergens in, deze zaten meteen goed!

13. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik zou je toch echt willen adviseren om goed te laten meten, daar moet hij dan maar even doorheen. Mijn zoontje heeft ook brede voeten en hoge wreef en ik kom altijd uit bij Track Style of Piedro. Zelf kun je dat niet voelen/op het oog beoordelen van de buitenkant, dat is echt een fabel.
    Voor dealers
    zie www.pasmerk.nl of www.stevens-schoenen.nl

14. DianaL

DianaL Lid

24 jun 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren toch maar even wezen meten en passen en wat denk je? Geen problemen gehad!! (Die kleintjes laten je altijd echt voor lul staan want had net een heel verhaal opgehangen)

Echt meneer vond het super intressant om zn voetjes te laten meten (ging electrisch, dus was zo gepiept) en 1 schoentje gepast die super goed pastte en stond dus was gelijk klaar!!

Bleek dus idd dat hij een breede voet (breedte 4 a 5) heeft met hoge wreef. Hij heeft nu schoentjes van Brakkies met rits aan de zijkant en veter aan de voorkant.

Dus ja, als je kindje moeilijke voetjes heeft gewoon gaan en proberen te meten en passen.. ik ben super blij dat ik het gedaan heb.

Gr, Diana

15. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi,

Onze dochter moet ook weer nieuwe schoenen, de fysio van onze dochter vond het belangrijk dat de nieuwe schoenen stevig waren met of veters of een klitteband die dubbel gaat. Wij gaan ook de voeten van onze dochter op laten meten.

Het blijkt maar weer hoe belangrijk het is om de voeten op te laten meten.

Deel Deze Pagina