leuke kast, kan dit??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brenjomi, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik ben al even op zoek naar een leuke kinderkamer voor leah, die krijgt van de zomer een groot bed en een hele nieuwe kamer.
    nu had ik een leuke kamer gezien, maar na even meten blijkt er geen gewone kast op de kamer te passen (zolderkamer)
    vriend heeft hem zelf verbouwd (nog niet helemaal klaar) en op de achterwand hangt al behang (dat hangt er al 20weken, vond het een leuk behangetje)
    op de achterwand hangen ook 2lampjes (waar vriend erg trots op is en veel werk aan gehad heeft, dus die mogen niet weg;);))

nu heb ik een hele leuk kast gezien, deze kan ik tweedehands overnemen (nieuw is hij 'iets' duurder)
    maar nu is mijn vraag: kan dit volgens jullie qua kleuren?
    de rest van de kamer/meubels word wit (in ieder geval rustig) de andere muur word wit en de vloer is ook wit (niet helemaal wit, laminaat)

ik zat zelf te denken om tussen de kasten (boven de commode) een foto of iets te hangen, zodat het wat breekt en dat niet al te druk is?
    de kasten komen wel iets hoger dan op de foto (het is gephotoshopt:D) net onder de lampjes (maar er wel naast)

(ik vind het zelf wel kunnen, maar ben niet echt objectief;))

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eerlijk gezegd zou het mijn smaak niet zijn. Ik zou echt voor een heel even ding kiezen, nu is het wel erg druk.

Maar als jij het mooi vindt moet je het doen!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi, teveel verschillende kleuren/dessins tegen elkaar. Als de kast helemaal wit zou zijn, zou het mooier zijn (vind ik).

Kun je niet de volledig witte meubelstukken tegen deze muur zetten en de kast tegen een andere?

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Is ook mijn mening.
    Maar ik hou van rustig :p

Ik denk dat als het kastje helemaal wit was, het meer tot zijn recht zou komen..maar je moet zeker doen wat jullie mooi vinden hoor.Het is jullie huis en kamer ;)
    Ik hou van rustig...maar dit is ook weer erg knus :D
    Dus tsjah...ik kan je niet helpen denk ik hihi.

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik zat ook te denken om het rode dakje nog wit te verven? dan word het al iets minder druk (denk ik?)

6. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ja ik denk dat dat al heel erg scheelt hoor :D

Maar zoals ik al aangaf....het is zn eigen he ;)
    Als jij het zo mooi vind..lekker zo laten hoor ;)

Maar witte daken zou wel mooi zijn :)

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Superleuk behang en superleuke kast!
    Maar zo gecombineerd vind ik het ook niet erg mooi.

Ik zou de kasten in zijn geheel wit schilderen behalve de z op beide deuren. Die zou ik dan weer in dezelfde kleur blauw/paars schilderen van het behang.

Maar het gaat erom wat jij mooi vind he...Of althans, je dochter :D

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou de dakjes van de kasten wit verven, maar verder vind ik het leuk staan. Ik houd wel van zulk soort hysterische combi's :D. Ik zeg dus: Doen!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het wel kunnen eigenlijk, zeker als je het dakje wit verft.

Wel zou ik inplaats van een schilderij, een spiegel ertussen hangen, basic, met een witte lijst ofzo. Ik vind een spiegel sowieso leuk op een kinderkamer, maar in dit geval oogt dat denk ik rustiger dan weer een schilderij waar toch ook kleur en vorm in zit.

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    idd de kast en plank enz gewoon wit en dan kan de achterwand wel. Nu vind ik t erg druk en niet passen.
    Wel leuk die opzet zo!!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind de combinatie kast en behang niet erg mooi.
    Nu heb je een drukke kast tegen een druk behangetje aan.
    Ik zou er toch een ander behangetje tegen aan doen...vind de kast wel leuk trouwens.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind zowel het behang super leuk als de kast! De kast ook leuk gemaakt zo. Alleen, het zijn 2 verschillende stijlen.. Het behang en de stijl van de kast met de motiefjes. Vind het dus niet zo goed bij elkaar passen. Zou zelf of het behang er op aanpassen (bijvoorbeeld een ruitjesbehang) of de kast neutraal houden of aanpassen op het behang.
    Denk dat opnieuw behangen geen optie is..? veel werk!

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D opnieuw behangen word lastig, want ze hebben er best veel werk aan gehad (vriend en schoonouders) omdat het met schuine kanten is. dus ik denk niet dat ze het nog eens gaan doen;) hihi. (ik heb nog nooit behangen, dus het helemaal zelf doen is geen optie)

@athina, bij de tweedehandse kamer zit een spiegel. zoiets dacht ik ook. in ieder geval is wat rustig is en het drukke tussen de kasten breekt.

14. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Ik vind het behang leuk, de kastjes zijn ook erg leuk maar niet samen. (maar dat is mijn mening)

Ik zou de kastjes wit verven en dan de dakjes en de Z in de deuren blauw of paars (van het behang) verven.

15. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Prachtig!!!

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D haha.

leuk om te lezen dat de een het niks vind en de ander het wel vind kunnen:D
    (gelukkig zijn de mensen van de kast op vakantie tot 23juni, dus kan nog even denken;) wil nog naar kidsfactory om de levertijd enzo te weten.)

Deel Deze Pagina