Iphone scherm laten maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn iphone is een poos geleden gevallen, en het hele scherm is stuk! Dus ik gebruik hem nu niet.. Maar ik mis mijn telefoon wel, maar vind de kosten in de winkel te gek duur!
    Iemand enig idee waar je dit een beetje goedkoop kunt laten maken?
    Zit niet bij mn abbo dus hij is ook niet verzekerd.
    Het is de 3gs trouwens!
    :D Tnx lady's!!

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik heb er toen de mijne stuk was, een nieuw glas op laten zetten. Was 90 euro, bij zo'n klein zaakje van een Turkse meneer hier in de stad. Met een uurtje was ie klaar, en ik dolblij Hahaha was het wel waard!

Groetjes setje

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

3GS kun je makkelijk zelf maken!

Moet je alleen wel even een grote zuignap hebben en even opzoeke hoe het precies werkt
    Maar in feite kun je het glas liften met de zuignap en dan gewoon nieuw glasplaatje terug zetten.
    En hele scherm vervangen kan ook... Kostte 25€ als je het zelf doet :)

Kun je het niet zelf... Dan is het ook wel tegen een redelijke prijs te repareren maar dan moet je bij zo'n belhuis eens informeren
    Die doen dat vaak erbij.

4. Ja ik zag het op youtube! maar dat gaat hem echt niet worden!! ben veeeel te lomp!!!

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En manlief?
    (heb het zelf ook niet gedaan hoor... Maar manlief zei "tja, stuk is ie toch al.." :) )

Maar zo'n belhuis of andere handige "Turk" doen hen het vaak wel tegen een schappelijk bedrag.
    Beetje afhankelijk van waar je woont ook wellicht :)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heb je een goede inboedelverzekering? Ik heb mijn tab een maandje geleden van de bank laten vallen en het vervangen van het scherm werd gewoon vergoed.

7. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn scherm voor 40 euro laten vervangen bij een klein winkeltje in mijn woonplaats.
    Kijk anders even op marktplaats, wordt daar ook zat aangeboden.

Deel Deze Pagina