ook raar, kheb geen slijm.. maar volgens CB wel LHpiek (eer)gister.. en volgens berekeningen vandaag ei.. ik vraag me soms af wat ik moet geloven; mijn lichaam, de test of de berekeningen.. (ik denk eerst test, dan lichaam, dan berekeningen?)
Ik denk dat je die volgorde wel goed hebt ja. Ik ging eerst ook letten op vruchtbaar slijm ed. maar dat werkte niet. Nu ovu-testen en ik kwam erachter dat ik tijdens mij eisprong ook niet echt vruchtbaar slijm heb. Wel een paar dagen ervoor. Elk lichaam is anders!
Hoi Klingel, ik dacht ook altijd dat ik geen vruchtbaar Cervixslijm had maar sinds ik zelfonderzoek ben gaan doen van mijn baarmoedermond blijkt dat ik het wel degelijk heb! Sommige vrouwen merken er gewoon weinig van en andere zien het duidelijk bij het afvegen na het plassen. Maar bij mij zegt het jammer genoeg niks over me eisprong.. Groetjes
Cervixslijm is slijm om de zaadjes goed in te kunnen bewaren. Het zit bij je baarmoedermond en bij sommige vrouwen komt het zeg maar ook als afscheiding mee. Vaak is het er dus juist de dagen voor je eisprong, zodat ook zaadjes die eigenlijk te vroeg zijn voor je ei een overlevingskans hebben en je je kansen dus vergroot! Handig he, die moeder natuur! Liefs, Marijn
hi meisjes, dank voor de antwoorden! vorige maand (toen ik nog in ronde 0 zat, in afwachting op eerste ongi na pilstop) heb ik het wel heel duidelijk gemerkt, ook dat het zo 'rekbaar' was zegmaar. deze maand echt niet! maargoed.. ws was mijn ei eerder dan ik had berekend dus ik denk dat we te laat zijn deze 1e ronde liefs, klingel.