Hoi, Misschien een gekke vraag, maar ik ben op zoek naar een mooi plaatje van Bumba (minimaal 120kb). Ik wil het gebruiken om op een taart te laten zetten (ipv een foto). Iemand een idee? Alvast bedankt!
Typ eens Bumba in bij google en kijk dan bij afbeeldingen, dan krijg je allemaal plaatjes van Bumba groot en klein.
Is dat die soort pipo met eengele jas?bij sommige bakkers zag ik die al standaard bij het bestelboek!Weet niet waar je woont maar C J Van kempen heeft m iig
Volgens mij heb het bij Limburgia en multivlaai ook wel eens gezien in een boek. Ze zijn er idd standaard die taarten. Wel leuk hoor een Bumbataart! En Kelly1771 tis idd die pipo in het gele jasje hahaha.
Bij google kun je verder ook zoeken op het formaat afbeelding (aantal pixels). Kun je dus ook nog precies die afbeelding uitzoeken die jij leuk vindt voor op een taart
Werk je met photoshop Mirro? Wij hebben laatst ook een bumba taart laten maken voor onze dochter. Ik heb wel een plaatje (en eventueel een foto van de taart) voor je.
Via Google zijn ze inderdaad allemaal te klein, dan is de kwaliteit te slecht voor een print op de taart. Ga gelijk even de site van Multivlaai checken, de andere 2 winkels zeggen mij niks. Zal eens kijken of ze in de buurt zitten. @sidmick: als je de foto wil sturen, graag! Wie weet kan ik er iets mee. Bedankt voor de reacties! Mocht iemand nog een idee hebben: ik hoor het graag!