Ik ben vandaag 4 dagen overtijd, en merk niks van een aankomende menstruatie maar ook totaal geen zwangerschapsymptomen, behalve dat ik elk.moment van de dag kan slapen. Waar ik wel last van hen sinds gisteravond is lucht in me buik. Het is echt hwel erg en mijn darmen rommelen. Nog iemand dit probleem gehad begin van zwangerschap? Kan dit duiden op een zwangerschap?
Je darmen moeten wel plaatsmaken voor de baby die daar straks ruimte gaat innemen. Ik had in begin ook rommelende darmen en obstipatie dus ja het kan een symptoom zijn. Maar een test zal betere indicatie zijn.
Nee heb nog niet getest. Bang voor een teleurstelling pff. Heb met me vriend afgesproken zaterdag te testen dan ben ik een week overtijd
Ben je zeker van je eisprong/cyclus? In dat geval is de test in de meeste gevallen ook met 4 dagen overtijd al positief. Mits je niet zwanger bent natuurlijk maar daar gaan we niet van uit! Succes met testen.
Waarom niet gewoon testen dan?! Als je overtijd bent kun je gewoon testen...en als dit al symptomen zouden zijn zoals je verdenkt, dan zou je ook al positief moeten testen. Gewoon testen dus, nu maak je jezelf onnodig gespannen.
Als je daar iedere cyclus zoveel problemen mee krijgt dan kan het nog een lange zware weg worden. Gewoon bij een dag overtijd meteen testen, dan heb je duidelijkheid en kan je door.
Ja hier ook 4 dagen overtijd. Voor mijn NOD 2 totaal witte testen gehad. Nu ook nergens last van, wel beetje lui inderdaad. maar dat koppel ik eigenlijk aan het rare weer. Heb na mijn NOD nog niet getest... Rommelende darmen heb ik altijd dus daar kan ik niet mee vergelijken. Ik zeg... Testen!!!
hoi ik ben ook nu 4dagen overtijd.. ik heb ook in het ziekenhuis bloed geprikt dat moest precies 1week voor me menstruatie (om in IUI traject te gaan ) maarja die is nu niet gekomen he.. normaal heb ik harstikke gezwollen en zeer pijnlijke borsten 2weken voor menstruatie en nu ze al 2weken geen pijn niks maar ze zijn wel groter en zachter. verder ook nergens last van ofzo ook niet misselijk of andere symptomen ik had een paar dagen wel t gevoel dat er veel lucht in me maag zat en harstikke last van me darmen maarja ik dacht is niks bijzonders want ik heb ook PDS dus daar koppelde ik het niet aan.. nu een test gedaan en die was als te verwachten negatief en nu ik dit aan het typen ben krijg ik een raar gevoel in me buik en me liezen links&rechts ik durf verlopig ook niet meer te testen als ik na deze week en weekend nog niet ben geworden ga ik weer testen want wil mezelf niet steeds teleurstellen.. en ik vind t zonde van de testen
Spannend zeg.. Ik had ook al lang getest... Enkel een zwangerschapstest kan antwoord bieden op je vraag Succes!
Ik wil ook heel graag testen. Maar ben bang dat als ik test dezelfde dag nog opeens wel ongesteld wordt.
As je test negatief is dan is de kans vrij groot dat je menstruatie dan niet heel veel later doorzet. Waarschijnlijk omdat je het dan loslaat. Maar laten we uitgaan van een positieve test!
Heb het juist deze maand los gelaten. En ben nog nooit zolang overtijd geweest. Niet langer dan 2 dagen.
Ik zeg ook niet dat je het niet loslaat. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat toen ik over tijd was en een blanco test had ik direct daarna ongesteld werd. Maar zoals in mijn vorige post al gezegd, ik hoop van harte op een positieve test. Ik adviseer trouwens de Kruidvat 2 voor 5,-. Die zijn erg gevoelig. Maar in jouw geval kan je elke test nu al doen aangezien je over tijd bent. Het hoeft dan ook niet meer met ochtendurine. Tenzij je niet zeker bent van je cyclus en je dus eventueel nog voor NOD kunt zitten.