Beste Verloskundige, Ik zal mijn verhaaltje vertellen. 29 nov na een zwangerschap van 9 weken ben ik gecurreteerd. Ik heb toen 2 weken langs bloedverlies gehad. Meer roze/bruin. Rond 22,23 december ben ik 2 dagen rood ongesteld geweest. Ik las hier dat het ook restweefsel kon zijn, maar voor mij gevoel was dit echt een 1e ongesteldheid. Deze duurde maar 2 dagen. Gerekent vanaf die ongesteldheid, had ik vorige week woensdag ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet. Ik heb op 15, 16 en 17 januari, mischien hooguit 5 keer per dag een beetje roze bloed verloren met afvegen. Echt alleen met afvegen. De rest van de plasbeurten waren gewoon helder wit. Ik had de week voor mijn nod last van me rug, moeheid, vaker plassen, opgezette buik. Nu heb ik nog steeds last van dat is soms moe ben, maar niet kan slapen. Pijn in me rug. Soms steken in de onderbuik. Ik heb al heel wat testjes gedaan. Sommige dipstick testen geven een heel vaag 2e lijntje. Het lijkt wel een schaduwstreep. Maar hij is niet roze. dus zie ik hem als negatief. Een clearblue digitale test zegt ook niet zwanger. Vorige week ook al getest, en als ik WEL zwanger zou zijn zou ik nu toch wel een duidelijke test moeten hebben. Ook op de plus testen is de verticale streep een penstreep en tel ik die dus ook als negatief. Ik heb vanmorgen dus weer een test gedaan. Een dipstick van babyboomshop en deze gaf ook meteen een 2e lijn maar weer zo een vaag in de verte schaduwlijn. Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik ga stoppen met testen en het maar op me af laat komen. Mischien volgende week nog een keertje testen als de duivels dan nog niet zijn gekomen. Ik heb trouwens wel 4 weken na de curretage meerdere negatieve zwangerschapstesten gehad om te controleren of het hcg uit me lichaam was. Ik denk dat me lichaam me voor de gek houd. Wat denkt u?
hoi ik zou gewoon een week niet testen, als je dan nog niet ongesteld bent doe je 1 zwangerschapstest, die moet dan knallen. Mirjam