Vraagjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bean, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    ik heb een paar vraagjes ik heb zelf ht gevoel dat ik zwanger ben al weet ik er niet teveel van want ben nog jong :S
    maar ik ben al 2 dagen erg moe en heb last van hele zere spieren hoort dat er ook allemaal bij?
    en ben ook wel misslijk.
    kan het ook zijn dat je tog een ei sprong krijgt ook al ben je zwanger?
    kunnen jullie mij helpen??

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je zult wat meer info moeten geven ben ik bang, dit kan vanalles zijn. En een eisprong heb je voor je zwanger bent dus als dit het geval is krijg je geen eisprong meer. Wanneer was je voor het laatst ongesteld? Slik je de pil of heb je een condoom gebruikt en is daar iets mee mis gegaan?

3. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    ik ben wel aan de pil al las ik ergens anders op deze site dat als je veel stress hebt dat de pil onbetrouwbaar kan zijn.
    volgens de calculator moest ik gister mijn inesteling hebben gehad.
    en op de dag dat we geklust hebben was ik wel vruchtbaar.
    veder heb ik nog niet veel syptomen alleen die ik al vertelt had erg last van vermoeidheid alsof ik dagen niet geslapen heb.
    en misselijkheid.
    af en toe voel ik ook wel steken.
    ik denk dat ik gewoon 7 augustus moet afwachten als ik eindelijk kan testen.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je de pil niet bent vergeten, niet overgegeven hebt of diaree gehad hebt, is de kans vrij klein dat je zwanger bent. Het kan natuurlijk wel. De pil werkt echt niet minder goed omdat je stress hebt.

groetjes

5. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    dan weet ik het zelf ook niet meer zo goed ;)
    ik denk dat ik in dat geval maar gewoon moet afwachten en als ik me zo blijf voelen maar gewoon een test doen om het zeker te weten.
    ik was alleen vergeten erbij te zeggen dat ik ook duizelig ben enlicht in mn hoofd.
    als ik daarvoor druivensuiker neem kan het toch geen kwaad??

groetjes

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ben je echt niet bezig om zwanger te raken? Sorry als ik je verkeer begrijp hoor maar je hebt geklust? Of bedoel je gewoon dat je sex hebt gehad? En idd de pil werkt gewoon als je stress hebt, alleen bij bv iets als buikgriep oid kan de werking minder zijn maar de kans daarop is erg klein. Ben je de pil mss een paar keer vergeten dat je dit denkt? Of heb je hem te laat ingenomen? Je hebt je NOD pas over 10 dagen, en je voelt je nu al "zwanger" dat is sowieso al erg snel. Je zegt dat je erg jong bent, hoe jong als ik vragen mag?

7. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    ik ben inderdaad niet bezig om zwanger te worden..ben namelijk pas 17 :oops:
    en ik vind het ook allemaal erg ingewikkeld hoe het allemaal in elkaar zit.
    en ik was ook helemaal niet met me gedachten bezig dat ik inderdaad zwanger zou kunnen zijn.
    Maar toen voelde ik me ineens zo raar dat ik toch maar bij de symptomen ging kijken en daar stonden er wel een paar tussen die ik dan eventueel zou kunnen hebben.
    ik ben inderdaad ziek geweest overgegeven dus daardoor zou de pil niet helemaal zn werking hebben kunnen gehad.
    zou ik dan toch een test doen of is het inderdaad niet nodig omdat het te vroeg is om wat te voelen en hoef ik me geen zorgen te maken en is het gewoon toeval?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als je 10 dagen voor je menstruatie zit is het veel te vroeg om iets te voelen. Je eventuele bevruchte ei is nog niet ingenesteld.

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Natasja er zijn vrouwen die zich vanaf de bevruchting al anders voelen dus het zou op zich wel kunnen.

Bean, wacht nog even af tot je kunt testen ik hoop voor je dat het vals alarm is, als je niet ongesteld wordt even een testje doen. Heb je trouwens 1 keer overgegeven of ben je meerdere dagen ziek geweest? Want hoe vaker je je pil uitspuugd hoe groter de kans natuurlijk. Laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Ayla

10. Bean

Bean Lid

29 jul 2006
    79
    0
    0
    dan wacht ik idd maar even af totdat ik me kan testen,
    in iedergeval bedankt en ik laat het nog wel even weten wat de uitslag is.

Groetjes

11. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Goed zo, succes!!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tuurlijk, maar 99% voelt niets...

13. zenuwen

zenuwen Lid

1 aug 2006
    9
    0
    0
    gelderland
    Hallo,

ik heb een vraag; kan het zijn dat de eisprong vlak na je laatste dag van de menstruatie is? Ik ben nu rond de 14 dagen voor de volgende menstruatie(dus de periode waarin de eisprong meestal is) en ben al enkele dagen aan het temperaturen maar zie er niets aan. Heeft iemand van jullie dit ook?

En verder heb ik sinds enkele dagen last van een zeurend gevoel in mijn buik. Een soort van menstruatie buikpijn, ik voel het voornamelijk rechts onderin en straalt iets door naar mijn rachter bovenbeen en rug. Zou dit iets kunnen betekenen? Ik ben pas gestopt met de pil.

Groetjes

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je net gestopt bent met de pil, is er moeilijk iets te zeggen over je cyclus. Is dit de eerste ronde zonder pil? Of ben je al eerder ongesteld geweest?

15. zenuwen

zenuwen Lid

1 aug 2006
    9
    0
    0
    gelderland
    Wat fijn dat je zo snel reageerd, want het is toch een onzeker iets en je hoopt zo dat er iets gaande is.

Dit is de eerste ronde zonder pil. Maar dat zeurende gevoel heb ik nooit zo gehad, ja de eerste dag van mijn menstruatie.

groetjes

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aaaah kijk, ja dan kan het heel lang duren voor je ongesteld word, dus ook een eisprong zit dan veel verder weg dan die 14 dagen.

Tip over het tempen: laat lekker liggen dat ding! temp bijhouden is eigenlijk alleen voor als je al een tijd verder bent met proberen en een doktersbezoek in het vooruitzicht hebt! Ga lekker genieten van het babymaken met je partner! :D (tip van een muts in ronde 13)

Groetjes
    Natas

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je ziet met tempen trouwens achteraf pas je eisprong.

18. zenuwen

zenuwen Lid

1 aug 2006
    9
    0
    0
    gelderland
    ja daar zit ook wel wat in.

Maar wat kan dat zeurende gevoel in mijn onderbuik dan zijn?
    Weet je dat?

groetjes

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan een aanloopje zijn naar je ei.. kan ook gewoon ontpil buikpijn zijn.. de eerste ronde had ik de hele maand buikpijn!

Deel Deze Pagina