buikpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by silly88, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    hallo,
    sinds de 6e week van mijn zwangerschap begon ik misselijk te worden. de duurde zo'n beetje de hele dag (niet braken). afgelopen zaterdag, 7 weken, was de misselijkheid ineens weg. ook heb ik s'avonds een paar uur een ongesteldheidspijn gehad. het voelde echt net alsof ik ongesteld moest worden. zondag ook precies hetzelfde verhaal weer. als ik nies voel ik me buik ook steken.
    is dit normaal of zou het toch wel slecht nieuws kunnen zijn? vandaag heb ik ook weer een zeurderig gevoel in me onderbuik en veel steken. me ()() doen wel nog steeds pijn.
    wat zou het kunnen zijn???
    groetjes ongerust persoon..

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    t/m een uur of 3 de hele tijd dat ongesteldheidsgevoel gehad. ben even op me bed gaan liggen want ik was toch erg moe. me buik was ook lekker aan het steken. uur later weer wakker. buikpijn weer gezakt (toen ik gister overdag een uur ging slapen zakte het ook weg) :( wat kan het nou zijn. ik heb 2 maart een echo en heb mezelf voorgenomen om dan ook echt pas te gaan en niet eerder maar ik maak me zo'n zorgen..de eerste weken heb ik helemaalgeen buikpijn gehad, alleen maar steken.

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    ik trok het niet meer vandaag. ben naar de verloskundige geweest. ik heb het verhaal uitgelegt en ze zei kom maar gelijk langs!
    dus toen lag ik daar..ik was zo zenuwachtig.. en toen ging ze zoeken.. en binnen 5 sec had ze hem. een klein mensje met een kloppend hartje!!!!!
    stress voor niks (gelukkig!!)

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

gelukkig maar! Wat een goed nieuws.
    Geniet er maar van!

Mirjam